خبر فوری

 
 
فواد چودری‌: ما در تلاش برای خارج کردن پاکستان از بحران اقتصادی با همکاری کشورهای دوست چین و عربستان هستیم
کد خبر :879998176

16:57 1398/04/23


برچسب ها : پاکستان, عربستان سعودی, وزیر علوم و فناوری,

فواد چودری‌ وزیر فدرال علوم و فناوری پاکستان طی سخنرانی در جمع جامعه پاکستانی و مهمانی افتخاری برگزار شده از سوی "حلقه انتخاب جهلم " در جده گفت: ما در تلاش برای خارج ساختن پاکستان از وضعیت بحران اقتصادی با همکاری کشورهای دوست همچون چین و عربستان سعودی هستیم.


 

جده: به گزارش راز نیوز، فواد چودری‌ وزیر فدرال علوم و فناوری پاکستان طی سخنرانی در جمع جامعه پاکستانی و مهمانی افتخاری برگزار شده از سوی "حلقه انتخاب جهلم " در جده گفت: ما در تلاش برای خارج ساختن پاکستان از وضعیت بحران اقتصادی با همکاری کشورهای دوست همچون چین و عربستان سعودی هستیم. شما باید مطمئن باشید که حزب حاکم (PTI) قصد تقویت پاکستان را دارد و دولت برای کاهش آمار بیکاری درصدد بنیانگذاری صنعت است. ايندفعه بیش از همیشه صنعت در جهلم را تقویت کردیم و تنها 70 میلیارد از بودجه را به آب شرب و دیگر پروژه توسعه سازی اختصاص داده ایم.
فواد چودری‌ با انتقاد از تاجرانی که روز گذشته به دلیل تورم و افزایش مالیات بازارهای پاکستان را بستند، گفت: کشور با بستن بازارها نمی چرخد، تجار نیز برای پیشرفت کشور باید به میدان آیند. جالب است که از میان 220 میلیون جمعیت، تنها 700 هزار نفر مالیات می پردازند.


قابل ذکر است این مراسم زیر نظر چودری‌ اعتزاز الرحمن منج و با شرکت افراد عالی رتبه من جمله راجه علی اعجاز سفیر کشور پاکستان در عربستان برگزار شد.


راجه علی اعجاز سفیر کشور پاکستان در عربستان سعودی نیز طی سخنرانی در این میان گفت: تلاش ها برای آزادی زندانیان پاکستانی در سعودی جریان دارند و ملت به زودی خبر خوش را دریافت خواهند نمود.

ارسال نظر

 
1