خبر فوری

 
 
فهرست اسامی افراد آزاد، ظاهر یا تحویل مقامات قضایی شده شیعه
کد خبر :2119416557

19:00 1398/02/22


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, سند, شیعه, کراچی,

طبق فهرست اسامی بدست رسیده، تاکنون 9 تن از افراد ربوده شده شیعه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند و 14 تن تحویل کلانتری ها از محل ربوده شده و 8 فرد دیگر نیز تحویل نیروهای مبارزه با تروریسم CTD داده شده اند.


به گزارش راز نيوز، طبق فهرست اسامی بدست رسیده از ظاهر شدن 32 تن از افراد ربوده شده شیعه، تاکنون 9 تن از افراد ربوده شده شیعه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند و 14 تن تحویل کلانتری ها از محل ربوده شده و 8 فرد دیگر نیز تحویل نیروهای مبارزه با تروریسم CTD داده شده اند.
نیروهای امنیتی با ربودن افراد بیگناه شیعه و نسبت دادن اتهامات دروغین به آنها، افراد را برای مدت های طولانی بدون اجازه ملاقات با خانواده هایشان و حتی گفتگو با آنها می ربودند؛ پس از تلاش های بی وقفه جنبش افراد بوده شده شیعه و تحصن 13 روزه آن مقابل خانه ریاست جمهوری پاکستان و در دیگر نقاط کشور، در مذاکرات و نشستی موفقیت آمیز با سازمان های اطلاعاتی پاکستان، توانستند افراد ربوده شده را بازیابند. سازمان های اطلاعاتی پس از گفتگو با تیم جنبش افراد ربوده شده، متعهد به آزاد کردن تمامی افراد ربوده شده شدند که پس از آن تعدادی را آزاد، برخی را تحویل نیروهای پلیس و 8 فرد را تحویل سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان دادند. سازمان های اطلاعاتی با نسبت دادن اتهامات و عناوین دروغین سبک و سنگین افراد ربوده شده را تحویل کلانتری ها و CTD دادند. افرادی که تحویل نیروهای پلیس و کلانتری ها شدند به دلیل اتهامات سبک به زودی آزاد خواهند شد اما افرادی که به سازمان سی تی دی تحویل داده شدند متهم به قتل و دیگر اتهامات سنگین دست ساخته هستند که دادگاه عالی ایالت سند نیز با اشاره به این موضوع تصریح داشته بود که گزارش نیروهای پلیس و سازمان مبارزه با تروریسم علیه افراد ربوده شده چیزی بیش از دروغ نیست. اما نکته قابل توجه آن است که افراد ربوده شده، پس از تحویل داده شدن به کلانتری ها و سازمان مبارزه با تروریسم CTD، قادر به ملاقات با خانواده ها و گفتگوی با آنها خواهند بود.

اسامی افراد آزاد شده:
ذاکر، کامران، مصور کاظمی، کاشف نقوی، سعید احمد معروف به اسد جعفری فرزند سید فیل احمد، سید مضطر علی شاه، بابر حسین عابدی، سید طفیل احمد، مبشر زیدی.

اسامی افراد ربوده شده ای که تحویل نیروی پلیس و کلانتری ها شده اند:
عمران زیدی، وقار، میثم، عباس، فراز اصغر فرزند ذل اصغر، مطلوب موسوی، جون عباس فرزند محسن امیر، محمد علی فرزند محمد حسن، قربان علی فرزند عبد العلی، محمد منور فرزند محمد سلطان نعیم حیدر، زاهد حیدر کشمیری، سید حسین احمد و شبیه الحسن فرزند ممتاز حسین.

افراد تحویل داده شده به سازمان مبارزه با تروریسم CTD:
چهوتا محمد، اکبر گل، حیدر پلیس، محمد حیدر، حیدر عباس، آصف رضا، کامران پتان، مهتاب نقوی.

ارسال نظر

 
1