خبر فوری

 
 
فعالیت ها و نفوذ گروهای تکفیری به قصد تضعیف شیعیان گلگت بلتستان
کد خبر :174241667

21:26 1397/08/14


برچسب ها : اورنگزیب فاروقی, تکفیری, سپاه صحابه, گلگت بلتستان, لدھیانوی,

فعالیت های حزب تکفیری سپاه صحابه در حال افزایش است در همین زمینه اجتماعی به نام تحفظ نظریه پاکستان در چهتر پلین مانسهره برگزار شد


 

 

فعالیت ها و نفوذ گروهای تکفیری به قصد تضعیف شیعیان گلگت بلتستان

 

 

 

به گزارش راز نیوز فعالیت های  حزب تکفیری سپاه صحابه در حال افزایش است در همین زمینه اجتماع به نام تحفظ نظریه پاکستان در چهتر پلین مانسهره برگزار شد۔

 

 

سران گروه تکفیری احمد لدهیانوی ،اورنگزیب فاروقی و معاویه اعظم مهمانان این اجتماع بودند که احمد لدهیانوی در این جلسه بخاطر کشته شدن مولانا سمیع الحق نتونست حضور یابد ولی سران دیگر تکفیری همچون اورنگزیب فاروقی و معاویه اعظم در این اجتماع حضور یافتند و سخنرانی هم کردند۔

 

 

 

اورنگزیب فاروقی یکی از رهبران افراطی تکفیری های پاکستان در این اجتماع اظهار داشت که ما میخواهیم در پاکستان شریعت را نافذ کنیم و برای این هدف باید متحد شویم۔

 

رهبر گروه تکفیری سپاه صحابه افزود که ما فقط میتوانیم پاکستان را از تمامی مشکلات نجات دهیم و احزاب دیگر سیاسی پاکستان فقظ دنبال منافع شخصی خودشان می باشند۔

 

 

نا گفته نماند که فعالیت های گروهای تکفیری در مناطق مانسهره چلاس و گلگت گسترش یافته است که این فعالیت ها مستقیما با ریال ها سعودی و افکار شرانگیز گروهای تکفیری اداره میشوند هدف اصلی این فعالیت ها تضعیف قدرت شیعیان در گلگت بلتستان می باشد۔

 

همچنین در گلگت برای محکومیت آزادی آسیه بی بی گروهای تکفیری با احزاب مزحبی دیگر یکی راه پیمای برگزار کردند که در این راه پیمای جمعید چشم دیدی شرکت کرده بود۔

 

 

 

نا گفته نماند که در روز های اخیر در چلاس هم برنامه ای از سوی گروه تکفیری سپاه صحابه منعقد شد که در این برنامه رهبر گروهای تکفیری پاکستان احمد لدهیانوی شرکت کرده بود و به سخنرانی پرداخت۔وی در سخنرانی خود با صحبت های افراطی مردم را به اهداف شر انگیز خود دعوت می نمود۔

 

ارسال نظر

 
1