خبر فوری

 
 
فضل الرحمن : دادگاه نظامی به معنای عدم اعتماد به دادگاه مردمی است
کد خبر :440775714

17:14 1397/11/05


برچسب ها : ارتش, اسرائیل, پاکستان, دادگاه مردمی, دادگاه نظامی, رژیم صهیونیستی,

فضل الرحمن طی بیانیه ای گسترش زمان فعالیت دادگاه های نظامی را به عنوان بی اعتمادی نسبت به دادگاه های مردمی خواند.


 

به گزارش راز نیوز، رئیس جمعیت علماء اسلام (ف) فضل الرحمن با اشاره به گسترش دادگاه های نظامی در پاکستان و این امر را به عنوان عدم اعتماد به دادگاه های مردمی خوانده و گفت : دادگاه های نظامی به منزله عدم اعتماد به دادگاه های مردمی است. وی با ابراز این موضوع که پیشرفتی در اتحاد اپوزیسیون قابل مشاهده نیست اظهار داشت که اجرایی کردن صدور ویزا برای سفر به اسرائیل نشان دهنده ی روابط در حال افزایش دولت با اسرائیل است.

فضل الرحمن خاطر نشان کرد که دولت در نشان دادن حقایق حادثه ساهیوال شکست خورده است. از طرفی دولت برای پنهان کردن این حقایق تنها در بیانات خود با کلمات بازی می کند. ارائه بودجه در سه دفعه طی یک سال اشاره به عدم موفقیت دولت دارد. حوزه های انتخاباتی منطقه فاتا مورد اعتراضاتی قرار گرفته اند.

وی بیان کرد که حزب پیپلزپارتی نیز در رابطه با دادگاه های نظامی هم فکر با حزب مسلم لیگ ن است. حزب مسلم لیگ به طور واضح بیان کرده است که دادگاه های نظامی در دوران حکومت این حزب تاسیس شده اند. همچنین دولت فدرال در رابطه با موضوع توسیع زمان فعالیت دادگاه های نظامی با این حزب تماسی داشته است. براساس گزارش ها، روز گذشته وزیر دفاع پاکستان پرویز ختک با سردار ایاز از رهبران حزب مسلم لیگ برای گفتگو در این رابطه تماس گرفته بود، اما این درحالی است که حزب اپوزیسیون طی بیانیه ای گفته است که در رابطه با این موضوع تنها با عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان صحبت خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1