خبر فوری

 
فضل الرحمن: اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، آمریکا نیز تصمیم خود برای ایجاد بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را پس گیرد + ویدیو
کد خبر :2057978582

12:30 1399/11/03


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, عمران خان, فضل الرحمن, نخست وزیر پاکستان,

فضل الرحمن رهبر جنبش دموکراتیک پاکستان PDM و امیر جمعیت علمای اسلام (ف) طی سخنرانی روز گذشته خود با حضور در اجتماع بزرگ "اسرائیل قابل قبول نیست" در کراچی گفت: اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت و آمریکا نیز تصمیم خود برای ایجاد بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را پس گیرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| فضل الرحمن رهبر جنبش دموکراتیک پاکستان PDM  و امیر جمعیت علمای اسلام (ف) طی سخنرانی روز گذشته خود در اجتماع بزرگ "اسرائیل قابل قبول نیست" مقابل خیابان متصل به مزار قائد اعظم بنیانگذار پاکستان با بیان این امر که هیچکس نمی تواند اسرائیل را (در پاکستان) به رسمیت بشناسد و قدرت این کار را ندارد، در پیام خود خطاب به مردم فلسطین اظهار داشت که مردم پاکستان تا آخرین قطره خون خود در کنارتان خواهند ایستاد و تا زمان رهایی و آزادی فلسطین و مسجد الاقصی از چنگ یهودی ها، هیچ مسلمانی در پاکستان و جهان خاموش نخواهد نشست؛

وی در پیام خود خطاب به جوبایدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا تاکید کرد که او باید تصمیم خود در رابطه با ایجاد بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را پس گرفته و اعلام کند. تصمیم آمریکا برای تشکیل سفارتخانه اش در بیت المقدس مخالف قوانین بین المللی است. درصورتیکه در آمریکا دولت جمهوری خواهان است، باید به حقوق فلسطینی ها احترام گذارند.

 فضل الرحمن اظهار داشت که 5 فوریه با مردم کشمیر در راولپندی ابراز همبستگی خواهیم کرد، پرونده بودجه خارجی نشان داده است که پول انتخابات عمران خان (نخست وزیر فعلی) از دو کشور دشمن تامین شده است، اسرائیل نیز در این کمک مالی سهم خود را پرداخت کرده بود. وی در ادامه ضمن ابراز تشکر از امام و سخنران مسجد الاقصی و رهبر حماس بابت سخنرانی در راهپیمایی بزرگ اسرائیل قابل قبول نیست، بیان داشت: شاه فیصل فرموده بودند که اگر کل جهان اسلام نیز اسرائیل را به رسمیت بشناسد، ما این کار را نخواهیم کرد، همچنین بنیانگذار پاکستان نیز گفته بود که اسرائیل از پشت به مسلمانان خنجر زده بود، هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت. قطعنامه پاکستان بخشی از این کشور است، بنیانگذار پاکستان گفته بود که یهودیان درحال آباد کردن شهرک های خود در سرزمین های فلسطین هستند و ما این اقدامات را به رسمیت نمی شناسیم. اگر قطعنامه 1949 میلادی مبنای تاسیس پاکستان است، پس آن مبنای رد کرد اسرائیل نیز است. وقتی اسرائیل تشکیل شد، اولین نخست وزیر زمینه برای سیاست خارجی اسرائیل مبنی بر در اولویت بودن حذف پاکستان به عنوان یک کشور مسلمان نوپا در جهان را فراهم کرد. اسرائیل، نابود کردن پاکستان را به عنوان سیاست خارجی خود و در دستور کارش قرار داد. چگونه به رسمیت شناختن چنین کشوری می تواند به معنای عشق و علاقه به وطن (پاکستان) باشد؟ قطعا وفاداران به پاکستان، اسرائیل را به رسمیت نخواهند شناخت و این کار خائنان به کشور است؛ موضع نخست پاکستان در سازمان ملل متحد پیش از همه کشور ها در خصوص اشغال غیر قانونی اسرائیل در فلسطین بود، ظفر الله جمالی قادیانی بود که سعی کرد با اسرائیل روابط احیا و از آنها پول دریافت کند، قادیانی ها (فرقه احمدیه) آن زمان نیز خائن به امت اسلامی بودند و امروز نیز خائن هستند. پناهگاه اصلی قادیانی ها اسرائیل است.

فضل الرحمن در ادامه سخنان روز گذشته خود دفاع از حرمین در عربستان سعودی را جزئی از ایمان خود خواند و گفت: به رهبران و مردم عربستان سعودی اطمینان می دهم که حتی بچه ها نیز آماده تکه تکه شدن برای حفاظت از حرمین شریفین هستند، اروپا و آمریکا، اسرائیل را به یک فرزند خوانده خود تبدیل کرده و در حال توطئه برای اشغال حرمین شریفین هستند.

وی خطاب به دولتمردان و حزب حاکم که انتقاد می کنند فضل الرحمن دانش پژوهان مدارس دینی را به همراه خود به راهپیمایی ها می آورد، گفت: اینها شهروند این کشور هستند و در زمان دشواری و سختی با حضور در خاکریز ها از کشور دفاع خواهند کرد. 

 

 

ارسال نظر

 
1