خبر فوری

 
 
فضل الرحمن : از تسلیم کردن اسرائیل به عنوان یک کشور توسط دولت فعلی جلوگیری به عمل خواهیم آورد
کد خبر :1232321261

16:43 1397/11/08


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, دولت, رژیم صهیونیستی,

فضل الرحمن : دولت فعلی برای عملی کردن توطئه های خارجی روی کار آمده است، اما ما نخواهیم گذاشت که این دولت در اهداف شوم خود موفق شود.


 

به گزارش راز نیوز، رئیس متحده مجلس عمل و جمعیت علماء اسلام (ف) فضل الرحمن طی سخنرانی در راهپیمایی جمعیت هزاران نفری در دیره اسماعیل خان گفت : دولت فعلی برای عملی کردن توطئه های خارجی روی کار آمده است، اما ما نخواهیم گذاشت که این دولت در اهداف شوم خود موفق شود.

وی ابراز داشت که پس از روی کار آمدن دولت حزب تحریک انصاف PTI از پذیرفتن اسرائیل به عنوان یک کشور سخن به میان می آورند. از طرفی عضو این حزب در پارلمان نیز سخن پذیرفتن اسرائیل را به میان آورده بود. وی با اظهار این امر که پذیرفتن اسرائیل به عنوان کشوری مستقل مترادف با پذیرفتن اشغالگری های آن در فلسطین است گفت : با روی کار آمدن دولت عمران خان ، در اسرائیل مراسم جشن مفصلی برگزار شده بود .
برای نخستین بار هواپیمای اسرائیلی پس از توقف در عمان، به سوی پایتخت پاکستان اسلام آباد سفر کرد؛ چرا این هواپیما به طور مخفیانه سفر کرده است؟

فضل الرحمن در ادامه سخنرانی خود ابراز داشت که برای نخستین بار دولتی روی کار آمده است که در سیاست های آن جایی برای کشمیر نیست.

 


وی با انتقاد شدید از دولت عمران خان و افزایش گرانی های 200% درصدی، خاطر نشان کرد که، ارزش پول ملی پاکستان (روپیه) نیز کاهش پیدا کرده است. دولت طی 5 ماه 15 میلیارد وام دریافت کرده است. دولت در رابطه با فراهم کردن زمینه اشتغال برای 10 میلیون نفر سخن گفته بود اما متاسفانه بیش از آن افراد شغل های خود را از دست داده اند.

فضل الرحمن با اعلام هشدار به دولت فعلی درخصوص گفت‌وگو هایی در رابطه با اسرائیل گفت : دولت باید مراقب اقدامات خود باشد.
براساس جزئیات به دست آمده از راهپیمایی 'تحفظ ناموس رسالت'، فضل الرحمن در سخنرانی خود در جمعیت هزاران نفری این راهپیمایی خاطر نشان کرد که، دولت فعلی درصدد پذیرفتن اسرائیل به عنوان کشوری مستقل و بهبودی روابط با آن است.

 


وی با بلند کردن انگشت اتهام به سوی دولت فعلی پاکستان گفت : نخواهیم گذاشت دولتی که با حمایت ریاست یهود بر روی کار آمده است در نیت های شوم و توطئه های خود موفق شود. پاکستان با عنوان اسلام بنا نهاده شده است و نخواهیم گذاشت بر هویت مذهبی این کشور هیچگونه خدشه ای وارد شود. وی افزود : دولت در حال انجام اصلاحاتی در قانون محدودیت گروه قادیانی است، زیرا این دولت برای انجام اصلاحات در این رابطه بر روی کار آمده است، اما ما مقابل چنین اقداماتی ایستادگی خواهیم کرد .

 

 

ارسال نظر

 
1