خبر فوری

 
 
فشار قدرت های جهانی بر دولت پاکستان جهت به رسمیت شناختن اسرائیل
کد خبر :239448554

00:15 1398/03/10


برچسب ها : اسرائیل, ایران, پاکستان, رژیم صهیونیست, فلسطین, یمن,

شیرین مزاری اظهار داشت : دولت پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل تحت فشار قدرت های جهانی قرار گرفته است.


 

اسلام آباد : به گزارش راز نیوز،  شیرین مزاری گفت: ما در مورد امت اسلامی صحبت می کنیم در حالی که این مسئله برای جهان هیچ اهمیتی ندارد و مسلمانان مشغول قتل و غارت یکدیگر در جهان می باشند.

رهبران احزاب سیاسی مختلف در نشست وحدت اسلامی مسلمانان با عنوان «القدس در اسلام» طی سخنانی به بررسی موضوع قدس پرداختند.

شیرین مزاری وزیر فدرال حقوق بشر پاکستان طی این کنفرانس خاطر نشان کرد: وحدت مسلمانان شرط اساسی برای حل تمام مشکلات از جمله فلسطین و قدس می باشد و همچنین ما باید کشور ایران را تحسین کنیم که به لطف و عنایت این کشور است که روز قدس در سراسر جهان برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود : موضع و سیاست ما درباره جنگ یمن کاملا واضح است و ما نمی خواهیم حزبی در این جنگ تشکیل دهیم ، با تغییر نام سازمان کنفرانس اسلامی کشور های غیر مسلمان فرصتی برای شریک شدن در آن پیدا کرده اند که این دلیل اصلی ضعف این سازمان می باشد؛ آمریکا، اسرائیل و هند یک مثلث هستند که اهدافشان در این سیاست یکسان می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پاکستان در سطح دیپلماتیک باید در برجسته کردن موضوع فلسطین نقش خود را به خوبی ایفا نماید افزود : ما در مورد امت اسلامی صحبت می کنیم در حالی که این مسئله برای جهان هیچ اهمیتی ندارد و مسلمانان مشغول قتل و غارت یکدیگر در دنیا می باشند و همچنین فشار قدرت های جهانی بر دولت پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل همچنان ادامه دارد اما دولت پاکستان هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

ارسال نظر

 
1