خبر فوری

 
فریاد و شیون عناصر تکفیری، رهبر جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان: ایران حمایت از عناصر ضد صلح در منطقه را متوقف کند
کد خبر :126502799

19:49 1399/12/11


برچسب ها : اهل حدیث, ایران, پاکستان و ایران, پاکستان و عربستان سعودی, ساجد میر, عربستان سعودی, مجاهدان حوثی, یمن,

سناتور پروفسور ساجد میر رهبر جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان با نگران کننده خواندن افزایش حملات حوثی های یمنی علیه عربستان سعودی، ابراز داشت که طبق گزارش مجله آمریکایی نیوز ویک، ایران به حوثی های شورشی پهپاد ارائه می کند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سناتور پروفسور ساجد میر رهبر جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان با نگران کننده خواندن افزایش حملات حوثی های یمنی علیه عربستان سعودی، ابراز داشت که طبق گزارش مجله آمریکایی نیوز ویک، ایران به حوثی های شورشی پهپاد ارائه می کند. ایران باید حمایت از عناصر ضد صلح در منطقه را بردارد.

وی با خطر آفرین خواندن حملات حوثی های یمنی برای صلح و ثبات عربستان سعودی و منطقه، ابراز داشت که ما خواستار توقف فوری حملات تروریست های حوثی علیه عربستان سعودی هستیم. جمعیت اهل حدیث مرکزی پاکستان در صورت بروز هرگونه خطر برای تمامیت ارضی و امنیتی عربستان سعودی، همبستگی و حمایت کامل خود را ابراز می دارد. حوثی های شورشی به نقض مرزهای عربستان سعودی ادامه می دهند و آنها به عمد در تلاش برای ایجاد بی ثباتی از طریق هدف قرار دادن مناطق مسکونی عربستان سعودی هستند که این یک نقض آشکار قوانین بین المللی است.

سناتور ساجد میر در ادامه حمایت های خود از آل سعود، گفت: اتحادیه عرب و رهبری عالی رتبه آن توانایی خنثی سازی مداوم حملات حوثی ها را دارد و طبق قوانین حقوق بشر بین المللی، عربستان سعودی حق دارد تمام اقدامات ممکن برای دفاع از مرزها و شهروندان خود را انجام دهد.

شایان ذکر است افزایش آمار بیانیه ها از سوی دولت و رهبران گروه های افراط گرای مذهبی پاکستان از عربستان سعودی و ابراز همبستگی با آن در حالی صورت می گیرد که براساس گزارش جوامع حقوق بشری و سازمان ملل متحد، درصورت پایان نیافتن این جنگ و ادامه محاصره یمن توسط اتحادیه عرب و در راس آن عربستان سعودی که مانع ورود کمک های بشر دوستانه، غذا و دارو به یمن می شود، شاهد شهادت تعداد زیادی از کودکان یمنی در اثر سوء تغذیه خواهیم بود. در چنین وضعیتی حمایت دولت و برخی از رهبران مذهبی افراط گرای پاکستان از جنایات عربستان سعودی قابل تامل است.

ارسال نظر

 
1