خبر فوری

 
 
فرمانده نیروی هوایی هند: آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز مرزی از جانب چین هستیم
کد خبر :1262990352

14:30 1399/07/15


برچسب ها : راکش کومار سینگ بدوریا, مرز هند و چین, مناقشات مرزی, منطقه ی لداخ, نیروی هوایی هند,

فرمانده نیروی هوایی هند اعلام نمود: ارتش هند برای مقابله با هرگونه تحرکات مرزی چین نیروهای کمکی را در مرزها گمارده و نیروهای ارتش برای جنگ به صورت همزمان در دو میدان جداگانه کاملا آماده است.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز| فرمانده نیروی هوایی هند اعلام نمود: ارتش هند برای مقابله با هرگونه تحرکات مرزی چین نیروهای کمکی را در مرزها گمارده و نیروهای ارتش برای جنگ به صورت همزمان در دو میدان جداگانه کاملا آماده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، راکش کومار سینگ بدوریا فرمانده نیروی هوایی هند طی سخنانی در نشست سالانه به مناسبت روز تاسیس نیروی هوایی در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار داشت: لداخ منطقه ای بسیار کوچک است، نیروهای ما در نقطه نقطه مرز مشترک با چین به صورت آماده باش مستقر هستند و امکان غالب شدن نیروهای چین بر ما وجود ندارد.

وی در پاسخ به آمادگی نیروهای مسلح در مناطق شمال شرق هند ابراز داشت: نیروهای ما در مناطق شمال شرق نیز در آمادگی کامل به سر می برند، علاوه بر نیروی هوایی هند از قابلیت انتقال فوری تجهیزات دفاعی از یک منطقه به منطقه ای دیگر برخوردار است.

وی افزود: نیروی هوایی هند توان لازم برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن به تمامیت ارضی و مرزهای هوایی، به صورت همزمان در دو نقطه مختلف را دارد، نیروی هوایی هند آمادگی لازم برای مقابله در شرایط مختلف با ابعاد گوناگون را داراست.

فرمانده نیروی هوایی هند در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار در ماه می(اردیبهشت) از تحرکات مرزی چین خبردار شدیم و بلافاصله وارد عمل شدیم، نیروی هوایی هند نیز در این میان نقش پشتیبانی از نیروهای زمینی ارتش را ایفا نمود و ما نگذاشتیم هیچ کم و کاستی میان نیروهای مستقر در مرز احساس شود.

ارسال نظر

 
1