خبر فوری

 
فرمانده ناوشکن عالمگیر پاکستان: روابط نیروی دریایی پاکستان و عربستان بسیار نزدیک و صمیمانه است
کد خبر :593474981

16:17 1398/07/02


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, ناوشکن عالمگیر, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی عربستان سعودی,

سروان محمد اکرم فرمانده ناوشکن عالمگیر نیروی دریایی پاکستان گفت: روابط تخصصی نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی در سطح بسیار نزدیک و صمیمی قرار دارد و رزمایش مشترکی میان نیروهای دریایی دو کشور برگزار شد.


جده: به گزارش راز نیوز سروان محمد اکرم فرمانده ناوشکن عالمگیر نیروی دریایی پاکستان در جریان حضور این ناوشکن در بندر جده عربستان سعودی طی سخنانی اظهار داشت: روابط تخصصی نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی در سطح بسیار نزدیک و صمیمی قرار دارد و رزمایش مشترکی میان نیروهای دریایی دو کشور برگزار شد.

سروان محمد اکرم افزود: روابط پاکستان و عربستان سعودی با پیشینه بسیار طولانی و دارای اهمیت بسیار زیادی در سطح منطقه است، و نقش عربستان سعودی در این حین نیز بسیار حائز است.

وی خاطر نشان کرد: پاکستان در تلاش برای حفظ امنیت و ثبات منطقه است و برای این منظور از هرگونه تلاش های بین المللی جهت مبارزه با تروریسم حمایت خواهد کرد، نیروی دریایی پاکستان با همکاری نیروهای دریایی کشورهای منطقه در عملیات های چند ملیتی در سطح دریا حضور یافته  است و نیروی دریایی پاکستان به دنبال مقابله با هرگونه استفاده غیرقانونی از محیط و مسیرهای دریایی است.

ارسال نظر

 
1