خبر فوری

 
 
فرمانده ستاد ارتش پاکستان: اسلام آباد اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با اتحادیه اروپا قائل است
کد خبر :377703977

12:53 1400/04/09


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه اروپا, رئیس کمیته نظامی اتحادیه اروپا, ژنرال قمر جاوید باجوا, ژنرال کلودیو گریزیانو, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در گفتگوی تصویری با رئیس کمیته نظامی اتحادیه اروپا در زمینه مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مورد علاقه به رایزنی پرداخت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان در گفتگوی تصویری با رئیس کمیته نظامی اتحادیه اروپا در زمینه مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مورد علاقه به رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز گذشته با ژنرال کلودیو گریزیانو رئیس کمیته نظامی اتحادیه اروپا به صورت تصویری به گفتگو پرداخت.

دو طرف در این گفتگوی تصویری به بررسی مناسبات دوجانبه و موضوعات امنیتی و سیاسی منطقه به ویژه روند صلح افغانستان پرداختند و بر لزوم توسعه سطح همکاری ها میان پاکستان و اتحادیه اروپا تاکید نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این گفتگو اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با اتحادیه اروپا قائل است و خواهان توسعه بیش از پیش روابط خود با اتحادیه اروپا است.

ژنرال کلودیو گریزیانو رئیس کمیته نظامی اتحادیه اروپا نیز در جریان این گفتگوی تصویری از نقش پاکستان در گسترش امنیت و ثبات در منطقه و پیشبرد روند صلح افغانستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1