خبر فوری

 
 
فرمانده ستاد ارتش پاکستان: آماده مقابله با هرگونه کنجکاوی هستیم
کد خبر :43270648

09:55 1397/12/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, خط مرزی پاکستان و هند, قمر جاوید باجوا,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان با بازدید از مناطق چری کوت و بخش باگسر واقع در خطوط مرزی مشترک پاکستان و هند، آمادگی نیروهای ارتش و مرزبانی را مورد بررسی قرار داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، فرمانده ستاد ارتش پاکستان با بازدید از مناطق چری کوت و بخش باگسر واقع در خطوط مرزی مشترک پاکستان و هند، آمادگی نیروهای ارتش و مرزبانی را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس بیانیه بخش روابط عمومی ارتش پاکستان، فرماندهان منطقه ای در این دیدار گزارشی در خصوص میزان آمادگی دفاعی نیروهای مرزبانی را به فرمانده ستاد ارتش ارائه دادند.

ژنرال قمر جاوید باجوا در این بازدید خطاب به سربازان و دیگر فرماندهان ارتش اظهار داشت: پاکستان دوستدار صلح و امنیت است اما تحت فشار و یا ترس قرار نخواهد گرفت.

وی با تمجید از شور و خروش سربازان ارتش در مناطق مرزی افزود: پاسخ هرگونه کنجکاوی را به همان صورت خواهیم داد.

لازم بذکر است پس از انفجار انتحاری در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای امنیتی ارتش هند در منطقه پولوامای کشمیر، مقامات هند بارها بر انتقام جویی از عوامل این حادثه تروریستی تاکید کرده اند و پاکستان را عامل اصلی و حامی تروریست خطاب نموده اند.

پس از این اظهارات مقامات مختلف هند، نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان در خطوط مشترک مرزی خود با هند در حالت آماده باش قرار دارند.

ارسال نظر

 
1