خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: پاکستان برای آلمان در امور جهانی و منطقه ای ارزش قائل است
کد خبر :715607824

13:14 1400/09/27


برچسب ها : افغانستان, بحران انسانی, پاکستان و آلمان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, نماینده ویژه آلمان, کمک های بشردوستانه,

جاسپرویک نماینده ویژه آلمان برای پاکستان و افغانستان با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| جاسپرویک نماینده ویژه آلمان برای پاکستان و افغانستان با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد.

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستانISPR، ژنرال باجوا ضمن تاکید بر ضرورت اقدامات صلح و تفاهم در افغانستان، اظهار داشت: پاکستان خواستار افزایش روابط دوجانبه با آلمان است. به منظور ارسال کمک های بشردوستانه جهت متوقف کردن بحران انسانی در افغانستان، نیاز فوری به ایجاد مکانسیم های نهادی وجود دارد.

گفتنی است در این نشست به همراه وضعیت فعلی افغانستان و همکاری در زمینه کمک های بشر دوستانه، در مورد مشارکت بحث و گفتگو شد.

نماینده آلمان از نقش پاکستان در وضعیت افغانستان و تلاش های ویژه این کشور برای ثبات منطقه قدردانی کرد و متعهد شد نقش خود را در تقویت بیشتر همکاری های دیپلماتیک با پاکستان در همه سطوح ایفا کند.

ارسال نظر

 
1