خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: پاکستان از دولت جامع و فراگیر در افغانستان حمایت می کند
کد خبر :594001036

15:07 1400/07/17


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و آمریکا, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, معاون وزیر امور خارجه آمریکا, منطقه, وندی شرمن,

خانم وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| خانم وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا روز گذشته مورخ 16 مهر ماه پس از دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص روابط مورد علاقه دوجانبه، وضعیت امنیتی منطقه، رایزنی و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین در این بین کمک به افغانستان براساس حس بشر دوستانه توسط پاکستان نیز مورد گفتگو قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار ضمن تصریح بر حمایت پاکستان از دولت جامع و فراگیر در افغانستان، اظهار داشت: پاکستان مصمم برای انجام هرگونه تلاشی جهت برپایی صلح و ثبات در منطقه و افغانستان است، درحالیکه باید میان دو کشور گفتگو جهت روابط گسترده و معنی دار ادامه یابد.

وندی شرمن ضمن تحسین عملکرد پاکستان در خصوص افغانستان، از خارج کردن شهروندان کشورهای دیگر از افغانستان تعریف کرد و گفت: می خواهیم به همکاری با پاکستان برای صلح در منطقه ادامه دهیم.

ارسال نظر

 
1