خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با سرگئی لاوروف: پاکستان اهداف تهاجمی علیه هیچ کشوری ندارد
کد خبر :591442547

17:24 1400/01/18


برچسب ها : پاکستان و روسیه, ژنرال قمر جاوید باجوا, سرگئی لاوروف, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر امور خارجه روسیه,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که پاکستان اهداف تهاجمی علیه هیچ کشوری را ندارد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرگئی لاوروف که طی سفری دو روزه عصر روز سه شنبه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شده بود، پس از دیدار با همتای خود و عمران خان نخست وزیر پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال باجوا در این دیدار با تصریح بر این امر که پاکستان هیچگونه عزم و اراده تهاجمی درخصوص هیچ کشوری ندارد، افزود: بر مبنای رشد، استقلال و برابری متقابل به منظور بهبودی منطقه فعالیت خواهیم کرد. پاکستان از تلاش در راستای صلح استقبال می کند و پاکستان برای روابط خود با روسیه اهمیت بسیار ویژه ای قائل است. خواستار افزایش روابط نیروهای مسلح دو کشور هستیم .

براساس گزارش، وزیر امور خارجه روسیه در این بین اظهار داشت که مناسبات دوکشور پاکستان و روسیه به صورت مثبت درحال پیش روی به سمت جلو هستند.

گفتنی است در این دیدار مولفه های صلح افغانستان، افزایش همکاری های دوجانبه در بخش های امنیتی و دفاعی و امور مورد علاقه دوطرفه محورهای گفتگوی دوطرف بودند.

 

 

ارسال نظر

 
1