خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: خواهان تداوم روابط دیرینه خود با آمریکا هستیم
کد خبر :258850256

10:30 1400/04/26


برچسب ها : آنجلا ایگلر, ارتش پاکستان, پاکستان و آمریکا, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, طالبان افغانستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, مذاکرات صلح افغانستان, کاردار سفارت آمریکا,

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد ابراز داشت: پاکستان خواهان تداوم روابط دیرینه خود با آمریکا است، پاکستان به دنبال توسعه روابط بلندمدت و چند جانبه با آمریکا است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد ابراز داشت: پاکستان خواهان تداوم روابط دیرینه خود با آمریکا است، پاکستان به دنبال توسعه روابط بلندمدت و چند جانبه با آمریکا است.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، آنجلا اگلر کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار علاوه بر گفتگو در خصوص مناسبات دوجانبه به بررسی موضوعات مهم سیاسی و امنیتی منطقه از جمله اوضاع افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان خواهان تداوم روابط دیرینه خود با آمریکا و توسعه این روابط به صورت بلندمدت و چند جانبه است.

آنجلا اگلر کاردار سفارت آمریکا نیز در این دیدار از تلاش های پاکستان در جهت توسعه امنیت و ثبات در منطقه به ویژه نقش اسلام آباد در پیشبرد روند صلح افغانستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1