خبر فوری

 
فرمانده احرار الشام ابو ولید کرناز به هلاکت رسید
کد خبر :1398388465

19:04 1397/06/21


برچسب ها : احرار الشام, حملہ ھوای, سوریه, فرماندہ,

فرمانده احرار الشام ابو ولید کرناز تروریست معروف به سر بریدن به هلاکت رسید


 

 فرمانده احرار الشام  ابو ولید کرناز به هلاکت رسید

 

فرمانده احرار الشام  ابو ولید کرناز تروریست معروف به سر بریدن  به هلاکت رسید

به گزارش راز نیوز به نقل از افکار نیوز حملات جنگنده‌های سوریه و روس برای سومین روز پیاپی به مواضع و مقرهای تروریستها در شمال استان حماه و ریف جنوبی استان ادلب در شمال غرب سوریه همچنان ادامه دارد.

 

یک منبع خبری به روزنامه الوطن سوریه اعلام کرد که حملات جنگنده‌های سوری و روس که با بمباران سنگین توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه همراه بود، مواضع تروریستها را در مناطق «اللطامنة، الزکاة، کفرزیتا، البویضة، لحایا، الهبیط، قلعة المضیق، جبل شحشبو، الشریعة الحویز، باب الطاقة، الحمرا، الکرکات، میدان غزال، الجیسات، تل الصخر، الصیاد و الجنابرة» در ریفهای شمالی و شمال غربی جماه و جنوب ادلب در هم کوبید.

 

در جریان حملات نیروهای سوری در شمال غرب استان حماه «أبو ولید کرناز» فرمانده میدانی گروه تروریستی «أحرار الشام» به همراه سه تن از محافظانش کشته شدند.

 

نیروهای ارتش با استفاده از پهپاد توانسته بودند محل حضور کرناز را شناسایی کنند. کرناز و عناصر وابسته به او، شنبه گذشته شهر «السقیلبیة» را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که در پی آن دستکم 9 غیر نظامی زخمی شدند.

 

نیروهای سوری حاضر در محور «الغاب» نیز با موشک، مواضع تروریستها را در واکنش به حملات خمپاره‌ای تروریستها به السقیلبیه و «سحلب و الصفصافیه» هدف حملات خود قرار دادند.

ارسال نظر

 
1