خبر فوری

 
فرماندار ایالت پنجاب پاکستان با رهبر اپوزیسیون انگلیس و وزیر خارجه دولت سایه دیدار کرد
کد خبر :1486243109

14:51 1400/09/11


برچسب ها : افغانستان, انگلیس, بریتانیا, پاکستان و انگلستان, پاکستان و انگلیس, چودری محمد سرور, فرماندار ایالت پنجاب, کمک های بشردوستانه,

چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب طی دیدار با کری استارمر رهبر حزب کارگر و دیوید لمی وزیر خارجه دولت سایه و نماینده، اظهار داشت که جهان نباید نسبت به افغانستان بی تفاوت باشد و باید در زمینه افغانستان وارد عمل شود.


لندن: به گزارش راز نیوز| چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب در ادامه دیدار های خود با مقامات انگلیس، در صفحه رسمی خود در توییتر تصاویری از دیدار هایش با کری استارمر رهبر حزب کارگر و دیوید لمی وزیر خارجه دولت سایه و نماینده منتشر کرده است.

محمد سرور افزود: جهان با بی اعتنایی به افغانستان، پشیمان خواهد شد، ما باید از افغانستان حمایت کنیم. دولت افغانستان حتی برای پرداخت حقوق کارمندان دولتی نیز پول ندارد. وی افزود: پاکستان از روز اول با حسن نیت درحال ایفای نقش در زمینه صلح در افغانستان است و جهان به جای اتخاذ سیاست در قبال افغانستان از طریق شور، باید سیاستی براساس عقل و درک اتخاذ کند. جهان باید در موضوع افغانستان وارد عمل شود و کمک های بریتانیا به پاکستان گسترش یابد.

ناگفته نماند در این دیدار ها یاسمین قریشی، محمد افضل و شیران نمایندگان مجلس نماینده بریتانیان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1