خبر فوری

 
فردوس عاشق اعوان: پاکستان به پشتیبانی از راه حل عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین، ادامه خواهد داد
کد خبر :678542712

18:48 1398/11/16


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, تجارت, سفیر, فلسطین, مشاور رسانه, کشمیر,

خانم دکتر فردوس عاشق اعوان معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در زمینه رسانه طی دیدار با احمد جواد سفیر فلسطین، با ابراز ادامه دادن به حمایت از راه حل عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین از طریق گفتمان، این راه حل را منجر به حقوق قانونی ملت فلسطین دانست .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم دکتر فردوس عاشق اعوان معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در زمینه رسانه طی دیدار با احمد جواد سفیر فلسطین، با ابراز ادامه دادن به حمایت از راه حل عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین از طریق گفتمان، این راه حل را منجر به حقوق قانونی ملت فلسطین دانست و افزود: پاکستان به روابط خود با ملت فلسطین به دلیل مشترک بودن میراث و ارزش‌های اسلامی اهمیت می‌دهد. وی با تاکید بر لزوم تقویت همکاری با فلسطین در حوزه رسانه، گفت: توافق نامه های بین خبرگزاری های دولتی، ایسوسی پرس پاکستان APP و WFAA باعث تقویت همکاری در زمینه اطلاع رسانی و تبادل اخبار می شود. فلسطینی ها ملتی متعهد و مصمم بوده و ما مبارزات شجاعانه آنها برای مبارزه با تجاوزات را تحسین میکنیم.

مشاور رسانه نخست وزیر پاکستان در ادامه گفتگو با تشریح بر اقدامات غیر قانونی و انسانی هند علیه ملت مظلوم کشمیر، خاطر نشان کرد که سرکوب صدای کشمیری ها توسط هند، شکست خواهد خورد.

سفیر فلسطین از حمایت قاطع پاکستان از ملت فلسطین، تمجید کرده و بر لزوم تقویت روابط تجاری فی مابین تاکید کرد. وی همچنین تمایل خود برای همکاری در زمینه کشاورزی و به ویژه کاشت درختان زیتون در پاکستان را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1