خبر فوری

 
 
فراخوانی اجلاس "تمامی احزاب" در 5 تیر ماه توسط جمعیت علماء اسلام (ف)
کد خبر :508804707

18:30 1398/04/02


برچسب ها : اپوزیسیون, پاکستان, پنجاب,

سخنگوی جمعیت علماء اسلام (ف) در بیانیه ای از تشکیل اجلاس "تمامی احزاب" APC در تاریخ 5 تیر ماه (26 ژوئن ) در اسلام آباد به رهبری فضل الرحمن خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، سخنگوی جمعیت علماء اسلام (ف) در بیانیه ای با اظهار این موضوع که اجلاس "تمامی احزاب" APC  در تاریخ 5 تیر ماه (26 ژوئن ) در اسلام آباد به رهبری فضل الرحمن برگزار می‌شود، ابراز داشت: رهبران احزاب مسلم لیگ (ن) PMLn، پیپلزپارتی PPP، متحده مجلس عمل MMA و حزب ملی عمومی ANP شرکت خواهند کرد. طی این اجلاس در خصوص جنبش علیه دولت، سرنگونی آن، تغییر رئیس مجلس سنا و بودجه، تصمیمات مهمی اتخاذ خواهند شد. وی افزود: در این اجلاس همچنین در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش کمیسیون تحقیقاتی تشکیل شده دولت درباره وام دولت های قبلی نیز تصمیم گیری خواهد شد. اما تاکنون در رابطه با محل برگزاری اجلاس، مکانی تعیین نشده است که این عمل تا اواخر ساعات امروز (یکشنبه) انجام خواهد شد.

قابل ذکر است رهبران اپوزیسیون در ماه مه تصمیم به انجام تظاهرات در داخل و خارج از مجلس پس از عید فطر و تشکیل اجلاس با حضور تمامی احزاب به منظور تعیین سیاست های اجرایی در پی مشکلات موجود در کشور را اخذ کرده بودند. همچنین چند روز گذشته نیز رهبران اپوزیسیون دیدارهایی در این خصوص و تقویت عزم جدی خود در مجلس ملی پاکستان انجام دادند.

ارسال نظر

 
1