خبر فوری

 
 
عملیات گسترده نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مناطق گریشگ و جاو ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :783827352

15:55 1397/11/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، عملیات چند روز گذشته خود در مناطق گریشگ از توابع خضدار واقع در ایالت بلوچستان را تشدید نموده اند و تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی از مسیر گریشگ و نال در حال پیشروی به سمت جاو میباشند.


 

خضدار: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی سنگر، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، عملیات چند روز گذشته خود در مناطق گریشگ از توابع خضدار واقع در ایالت بلوچستان را تشدید نموده اند و تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی از مسیر گریشگ و نال در حال پیشروی به سمت جاو میباشند.

طبق جزئیات منتشر شده، عملیات نیروهای امنیتی در منطقه گریشگ از توابع خضدار شدت گرفته است و طی یک هفته گذشته، 10 تن توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس ناپدید گشته اند و با حضور نیروهای کمکی، عملیات نظامی ارتش، شدت بیشتری به خود گرفته است.

طبق اطلاعات دریافت شده، یک کاروان نیروهای امنیتی ارتش پاکستان متشکل از تعداد زیادی خودروی کامیون، نفر بر و موتورسیکلت در منطقه حضور پیدا کرده اند و از سوی دیگر، تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی در حال پیشروی به سمت جاو از مسیر گریشک و نال هستند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان تاکنون تا منطقه هتیچک پیشروی نموده اند و احتمال میرود پس از ورود به مناطق کوهستانی واقع در شمال و شمال شرق جاو، عملیات خود را آغاز نمایند.

ارسال نظر

 
1