خبر فوری

 
 
عملیات گسترده نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان
کد خبر :596526178

14:35 1399/12/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح بلوچ, بالگردهای ارتش پاکستان, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کیچ,

، عملیات ارتش پاکستان در حوالی سد خارجی منطقه هیرونک آغاز شده است و بالگردهای ارتش پاکستان تاکنون دو مرتبه این مناطق را هدف قرار داده اند


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع محلی بلوچ از عملیات گسترده نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، عملیات ارتش پاکستان در حوالی سد خارجی منطقه هیرونک آغاز شده است و بالگردهای ارتش پاکستان تاکنون دو مرتبه این مناطق را هدف قرار داده اند و تعداد وسیعی از نیروهای ارتش پاکستان نیز در این مناطق حضور یافته اند که در حال پیشروی به سوی منطقه داهره شاپک هستند.

علاوه بر این عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان در مناطق کوهستانی سامی، شاپک و شهرک نیز ادامه دارد و مناطقی همچون دروازگ، روگنی و پتاول نیز هدف آتش بالگردهای ارتش قرار گرفته اند.

همچنین طبق گفته یکی دیگر از منابع محلی، پهپادهای جاسوسی ارتش در مناطق مختلف کوهستانی شورمابند تا هوت آباد در کلاتک و در کوه های انجیر کهن گتی، جمکی و کلبر مطنقه سرنکن در حال پرواز و رصد منطقه هستند.

تاکنون هیچ جزئیاتی از میزان تلفات جانی و مالی و تعداد افراد بازداشت شدهه در جریان این عملیات منتشر نشده است.

ارسال نظر

 
1