خبر فوری

 
 
عملیات گسترده نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی بالگردهای نظامی در منطقه پنجگور
کد خبر :59982883

15:45 1399/10/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, پنجگور, تمپ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی بالگردهای نظامی نیروی هوایی عملیات نظامی را در مناطق میانی پنجگور و تمپ آغاز کرده اند و بالگردهای نظامی نیز چندین منطقه را هدف قرار داده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی بالگردهای نظامی نیروی هوایی عملیات نظامی را در مناطق میانی پنجگور و تمپ آغاز کرده اند و بالگردهای نظامی نیز چندین منطقه را هدف قرار داده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه محلی، عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان در سومین روز خود همچنان در مناطق مختلف شهرستان پنجگور همچون کلیکور، خدال، کاشت، بیرونت، کرکی، بالی ریک، پلمیک، کلیری، زرد و سیتوک ادامه دارد.

طبق گفته منابع آگاه محلی، بالگردهای نظامی تاکنون چندین نقطه کوهستانی منطقه کاشت را به وسیله شلیک گلوله و بمب هدف قرار داده اند، اما تاکنون هیچ اطلاعی از میزان تلفات جانی و خسارت های مالی این حملات منتشر نشده است.

از سویی دیگر منابع آگاه محلی از ادامه پیشروی ارتش پاکستان در تمپ و مناطق حومه از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر می دهند که باعث گسترش ترس و هراس میان مردم محلی شده است.

طبق اعلام منابع آگاه روز گذشته نیز تعداد گسترده ای از نیروهای ارتش پاکستان با پیشروی به سمت مناطق کوهار، نظر آباد و رودبن یک اردوگاه در منطقه تمبور راه اندازی نمودند.

همچنین تمامی مسیرهای منتهی به این مناطق تحت محاصره ارتش درآمده و هرگونه رفت و آمد در این مناطق ممنوع می باشد.

با توجه به عدم دسترسی به سرویس های تلفن همراه و اینترنت تاکنون هیچ اطلاعی از جزئیات و آمار تلفات عملیات ارتش پاکستان منتشر نشده است.

ارسال نظر

 
1