خبر فوری

 
 
عملیات گسترده ارتش پاکستان پس از حملات مختلف شبه نظامیان بلوچ به مراکز ایست و بازرسی بلوچستان
کد خبر :1096268313

14:12 1399/10/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, بولان, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

به دنبال حملات شبه نظامیان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان به مراکز ایست و بازرسی، ارتش پاکستان عملیات گسترده ای را علیه این شبه نظامیان آغاز نموده است.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| به دنبال حملات شبه نظامیان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان به مراکز ایست و بازرسی، ارتش پاکستان عملیات گسترده ای را علیه این شبه نظامیان آغاز نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی بالگردهای جنگی عملیات وسیع نظامی را در مناطق مختلف ایالت بلوچستان آغاز نموده اند و بالگردهای جنگی در حال گشت و تیراندازی در مناطق کوهستانی جمبرو، تلانگ و  کمان مشاهده شده اند و نیروهای کمکی به همراه چندین بالگرد دیگر وارد اردوگاه ارتش پاکستان در هرنایی شدند.

همچنین نیروهای مسلح ارتش پاکستان در حال شلیک خمپاره به سوی مناطق جالاوان، پنکی، لونی، میژداری و دیگر نواحی حومه هستند و نیروهای ارتش پاکستان در حال پیشروی در این مناطق هستند، تاکنون هیچ جزئیاتی از خسارت های مالی و تلفات جانی این عملیات گزارش نشده است.

لازم به ذکر است شبه نظامیان بلوچ روز شنبه حمله گسترده ای را به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه جالاوان از توابع بولان انجام داده و آن را به تصرف خود درآوردند، این حمله خسارت شدید مالی و جانی را برای ارتش پاکستان در پی داشت.

همچنین روز گذشته نیز نیروهای کمکی ارتش پاکستان با چندین دستگاه خودرو به منطقه مذکور رسیدند که شبه نظامیان بلوچ با استفاده از مواد منفجره این کاروان را هدف حمله قرار دادند.

سناتور سرفراز بگتی وزیر اسبق امور داخلی دولت بلوچستان در واکنش به این حملات خواستار آغاز عملیات نظامی برای جستجوی مهاجمان و حامیان آنها و پشتیبانی نیروی هوایی در این عملیات شد.

ارسال نظر

 
1