خبر فوری

 
 
عملیات و درگیری تروریست های تحریک طالبان پاکستان با نیروهای امنیتی در ایالت خیبر
کد خبر :2056865380

11:33 1401/09/18


برچسب ها : پذیرش مسئولیت حمله, پیشاور, تانک, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, دیره اسماعیل خان, شهرستان تانک, منطقه تانک, وزیرستان جنوبی,

محمد خراسانی سخنگوی سازمان تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های متعدد مسئولیت درگیری و حملات علیه نیروهای امنیتی را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی سازمان تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های متعدد مسئولیت درگیری و حملات علیه نیروهای امنیتی را برعهده گرفت.

وزیرستان جنوبی:

"مجاهدین تحریک طالبان پاکستان شامگاه پنجشنبه 17 آذر از رسیدن تدارکات به پاسگاه های نظامی طی عملیاتی در منطقه پتوالی بخش لدا در وزیرستان جنوبی، جلوگیری به عمل آوردند. این تدارکات از طریق خودروی شخصی درحال ارسال بود. مجاهدین این تدارکات ارسالی شامل آرد، شکر، برنج، سبزی، میوه، چایی و دیگر اشیا را ضبط و به دست مراکز حضور مجاهدین رساندند و دیگر اشیا را در محل نابود کردند.

سخنگو در ادامه اظهار داشت که ما پیش از این نیز به مردم هشدار داده ایم که هیچگونه همکاری با ارتش نداشته باشند اما با این وجود شکایت هایی از این قبیل به گوش ما رسیده است، این بار ما راننده و خودرویش را رها کرده ایم اما مردم در آینده به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. "

تانک:

محمد خراسانی سخنگوی این سازمان ممنوعه با بیان اینکه نیروهای امنیتی در منطقه تورکاره شهرستان تانک درصدد حمله به مجاهدین با لباس افراد واکسیناسیون فلج اطفال بودند ، گفت: در اقدام به موقع مجاهدین، سه نظامی کشته و زخمی شدند.

 

دیره اسماعیل خان:

خراسانی اظهار داشت: مجاهدین روز چهارشنبه طی عملیاتی در منطقه کوت پلک بخش درازنده شهرستان دیره اسماعیل خان ضمن اسیر کردن نیروهای پلیس، پس از ضبط تجهیزات و اسلحه هایشان، آنها را آزاد کردند.

وی اذعان داشت که پیش از این نیز نیروهای پلیس را پس از دستگیری ، آزاد کرده ایم؛ سخنگو این اقدام را پیامی روشن برای نیروهای امنیتی توصیف کرد و اظهار داشت که معنی آن این است که آنها نباید مقابل ما قرار گیرند بلکه بیایند و بدون جنگ مسائل را حل و فصل کنند تا هیچ یک از آنها قربانی سیاست های نظامی غلط نشود.

پیشاور:

"مجاهدین شب جمعه کلانتری ریگی در پیشاور را با نارنجک دستی هدف حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت جزئی به پاسگاه و نیروهای موجود شد."

ارسال نظر

 
1