خبر فوری

 
 
عملیات های نیروهای امنیتی افغانستان در مناطق مختلفی از این کشور
کد خبر :11751195

18:14 1397/10/08


برچسب ها : ارتش, افغانستان, تروریست, تروریسم,

در پی عملیات های نظامی نظامیان ارتش افغانستان ، به همراه دو تن از فرماندهان گروه تروریستی حقانی، 60 تن از شبه نظامیان طالبان نیز به هلاکت رسیدند. در اثر بمباران ائتلاف آمریکایی نیز 7 تن از عناصر تروریستی کشته شدند.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از دنیا، در پی عملیات های نظامی نظامیان ارتش افغانستان ، به همراه دو تن از فرماندهان گروه تروریستی حقانی، 60 تن از شبه نظامیان طالبان نیز به هلاکت رسیدند. در اثر بمباران ائتلاف آمریکایی نیز 7 تن از عناصر تروریستی کشته شدند.
طبق گزارش رسانه های افغان، نظامیان ارتش این کشور طی عملیات های نظامی در مناطق : ننگرهار، غزنی، پکتیا، خوست، ارزگان، فرح، جازجان، فریاب، قندوز و هلمند منجر به هلاکت 60 تن از شبه نظامیان گروه تروریستی طالبان شدند.
در طی عملیات های انجام شده، همچنین 16 تن از شبه نظامیان زخمی نیز شدند که ارتش موفق به دستگیری 2 تن از آنان شد.

قابل ذکر است که در اثر حمله هوایی ائتلاف آمریکایی در استان لوگر نیز 7 تن از عناصر تروریستی طالبان به هلاکت رسیدند.
قابل ذکر است که در پی برخورد ماشین سواری با مین کارگزاری شده، علاوه بر جان باختن 8 تن از شهروندان، منجر به زخمی شدن 2 تن دیگر نیز شد.

به نقل از اسلام تایمز، نیروهای امنیتی افغانستان در عملیاتی در منطقه آچن استان ننگرهار موجب هلاکت 16 تن از عناصر تروریستی گروه خراسان وابسته به داعش شدند. تروریست های کشته شده، از اعضای گروه انتحاری داعش بودند. ناگفته نماند که براساس گزارش رسانه های محلی، یکی از فرماندهان داعش به نام خطاب بجواری نیز طی این عملیات به هلاکت رسیده است.

ارسال نظر

 
1