خبر فوری

 
 
عملیات های جنبش طالبان پاکستان علیه نیروهای امنیتی در باجور ایجنسی
کد خبر :579093076

15:14 1399/03/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, جنبش طالبان پاکستان,

گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان طی روز های دوشنبه، چهار شنبه و پنجشنبه طی عملیات هایی مختلف نظامیان ارتش پاکستان را در نقاط مختلف از استان باجور هدف قرار داد که منجر به جان باختن 4 تن و زخمی شدن 2 فرد شده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان طی روز های دوشنبه، چهار شنبه و پنجشنبه طی عملیات هایی مختلف نظامیان ارتش پاکستان را در نقاط مختلف از استان باجور هدف قرار داد که منجر به جان باختن 4 تن و زخمی شدن 2 فرد شده است.

محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه هایی در تشریح این عملیات ها گفت: شبه نظامیان طی حمله هایی به سه ایست بازرسی ارتش پاکستان در نقطه مرزی استان باجور در روز دوشنبه، دو نظامی ارتش را کشته و دو تن دیگر را نیز زخمی کردند. حمله نخست ساعت 10 صبح به وقت محلی پاکستان علیه ایست بازرسی ارتش واقع در لیتی کندو صورت گرفت که طی آن دو نظامی زخمی شدند، حمله دوم نیز ساعت 2 ظهر علیه ایست بازرسی شینوترو انجام شد که طی آن یک نظامی جان باخت و سپس حمله سوم نیز هم زمان در توتیانو کندو بوسیله سلاح تک تیرانداز انجام شد که در اثر آن یکی دیگر از نظامیان ارتش جان باخت.

وی در بیانیه ای دیگر مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در منطقه سلارزئی چاچگی از این استان در روز چهارشنبه را برعهده گرفت که طی این حمله نیز که با استفاده از سلاح تک تیرانداز صورت گرفت، یکی از نظامیان ارتش جان خود را از دست داد.

محمد خراسانی در بیانیه ای دیگر با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به ایست بازرسی ارتش پاکستان در منطقه مرزی چچه کی کندو در روز پنجشنبه، گفت: طی این حمله یکی از نظامیان ارتش پاکستان جان باخت.

ارسال نظر

 
1