خبر فوری

 
 
عملیات های تروریستی در بلوچستان پاکستان
کد خبر :411191015

16:47 1397/10/16


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان,

در اثر انفجار بمب در نزدیکی ماشین نیروهای امنیتی پاکستان، 7 تن زخمی شدند.


 

به گزارش راز نيوز، در اثر انفجار بمب در نزدیکی ماشین نیروهای امنیتی پاکستان، 7 تن زخمی شدند.

براساس جزئیات به دست آمده از این حادثه، این اتفاق در منطقه پشین ایالت بلوچستان رخ داد. به گفته پلیس، در نزدیکی ماشین نیروهای امنیتی در منطقه پشین انفجاری رخ داد که این انفجار منجر به زخمی شدن تحصیلدار عبدالمالک ترین و 6 تن دیگر شد. بمب در موتورسیکلت پارک شده در مسیر عبوری ماشین نصب شده بود، از طرفی به گفته پلیس، این حمله برای هدف قرار دادن عبدالمالک ترین انجام شده است.

درمیان افراد زخمی شده 4 تن مسافر و 3 تن دیگر نیروی نظامی گزارش شده اند. عبدالمالک ترین را برای معالجه به بیمارستان شهر کویته منتقل کرده اند، طبق گزارشات به دست آمده وضعیت وی وخیم است. نیروهای امنیتی پس از حادثه پیش آمده، منطقه را محاصره کرده اند.


از طرفی خبرها حاکی از آن است که روز گذشته کاروان نیروهای ارتش پاکستان در خیابان چتکان جامع مسجد شهر پنجگور مورد حمله قرار گرفته است. این حمله توسط انفجار بمب کنترل از راه دور جاسازی شده در موتورسیکلت انجام شده است. پس از انفجار بازار و مغازه های اطراف بسته شدند. اما تاکنون اطلاعاتی از تعداد افراد زخمی و یا جان باخته به دست نرسیده است. از طرفی تاکنون هیچ گروهی نیز مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.


همچنین نیروهای ویژه پلیس، روز گذشته پس از هشدار ایست به دو فرد سوار بر موتورسیکلت در خیابان قمبرانی شهر کویته و بی اعتنایی موتورسواران به هشدار ایست نیروهای امنیتی ، موجب زخمی شدن آنها شد.

به گفته پلیس، نیروهای ویژه پلیس پس از مشکوک شدن به دو موتور سوار، هشدار ایست دادند که پس از هشدار افراد به سوی نیروهای پلیس تیراندازی کردند، اما در تیراندازی نیروهای پلیس به سوی موتور سواران، دو سوار زخمی شدند که آنها را دستگیر کرده ایم.
براساس گزارش پلیس، از موتور سواران کلت نیز کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر

 
1