خبر فوری

 
 
عملیات های ارتش پاکستان در مناطق مختلف از این کشور
کد خبر :1635103375

14:45 1397/10/25


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم, نیروهای امنیتی,

بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در پیامی در خصوص عملیات سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان در منطقه مرزی مشترک پاکستان و افغانستان (چمن) ابراز داشت که این عملیات براساس اطلاعات سری انجام شد که در نتیجه آن نیروهای امنیتی موفق به دستگیری یک فرد تروریست به همراه مقداری اسلحه و مواد منفجره شدند.


 

به گزارش راز نيوز، بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در پیامی در خصوص عملیات سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان در منطقه مرزی مشترک پاکستان و افغانستان (چمن) ابراز داشت که این عملیات براساس اطلاعات سری انجام شد که در نتیجه آن نیروهای امنیتی موفق به دستگیری یک فرد تروریست به همراه مقداری اسلحه و مواد منفجره شدند.

بخش روابط عمومی ارتش پاکستان افزود ، عملیات 'ردالفساد' ارتش پاکستان با موفقیت درحال اجرا است. گفتنی است شخص دستگیر شده از شهروندان افغانستانی است که به طور غیر قانونی در پاکستان زندگی می کرده است، ناگفته نماند که نیروهای امنیتی پاکستان از وی علاوه بر جلیقه انتحاری، مواد منفجره، اسلحه و وسایل ارتباطی را کشف و ضبط کرده اند.


همچنین سازمان مبارزه با تروریسم پنجاب نیز طی عملیاتی موفق به دستگیری دو تن از افراد تروریستی وابسته به گروه های تکفیری شده است.
سخنگوی نیروهای مبارزه با تروریسم با شرح چگونگی عملیات ابراز داشت که این عملیات با اطلاعات سری انجام شد؛ نیروهای پلیس پس از محاصره خانه تروریست ها در حال ورود به خانه بودند که تروریست ها شروع به تیراندازی به سوی نیروهای پلیس کردند، اما با هوشیاری نیروهای پلیس هر دو تروریست کشته شدند.
وی افزود، دو تروریست در اقداماتی همچون : قتل افسران اداره های مهم ، قتل داماد ژنرال طارق مجید و در ربودن شهروند آمریکایی از لاهور و ربودن علی حیدر گیلانی نیز نقش داشته اند. از خانه تروریست ها، پلیس موفق به کشف جلیقه انتحاری، اسلحه، نارنجک و دیگر لوازم شد.

لازم به ذکر است که نیروهای FC ارتش پاکستان طی عملیات هایی تحت عملیات 'ردالفساد' در 21 دی ماه در مناطق قلات، خاران، مائی وند از ایالت بلوچستان، موفق به کشتن دو تروریست شدند.
روابط عمومی ارتش پاکستان در این خصوص تصریح کرد که طی عملیات های انجام شده در مناطق مذکوره، نیروهای امنیتی موفق به کشف مقدار زیادی اسلحه سبک و نیمه سبک، نارنجک، آر پی جی و لوازم ارتباطی شدند.


ناگفته نماند که نیروهای امنیتی از حمله تروریستی به کمپ آموزشی نیروهای FC ارتش در منطقه لورالائی نیز جلوگیری کردند، این حمله هرچند منجر به کشته شدن 4 تروریست شده بود، 4 تن از نیروهای ارتش پاکستان نیز در این درگیری جان خود را از دست دادند.

قبل از این نیز نیروهای ارتش پاکستان با انجام عملیات هایی در بلوچستان ،3 تن از اعضای خطرناک گروه های تروریستی داعش و لشکر جهنگوی را به هلاکت رسانده بودند.

ارسال نظر

 
1