خبر فوری

 
 
عملیات نیروهای پلیس در شهر کراچی و دستگیری یکی از ترور کننده ها
کد خبر :1806454295

18:03 1398/01/08


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, جنبش ملی متحد, کراچی,

نیروهای پلیس کراچی در عملیاتی موفق به دستگیری یکی از ترور کننده های وابسته به گروه عربستانی شدند.


 

به گزارش راز نیوز، نیروهای پلیس کراچی در عملیاتی موفق به دستگیری یکی از ترور کننده های وابسته به گروه عربستانی شدند. یاسین، پس از دستگیری طی اعترافات خود اذعان داشت که دستور برای انجام ترور شخصیت ها را از ترور کننده فراری به نام عالم بنگالی که هم اکنون مقیم عربستان سعودی است دریافت می کرد. در پی عملیات نیروهای امنیتی در شهر کراچی ، یکی دیگر از ترور کننده ها که وابسته به گروهی در عربستان سعودی است دستگیر شد. طبق گزارش نیروهای پلیس، شخص دستگیر شده به نام یاسین معروف به چهوتا دان، دستورات خود را از ترور کننده معروف وابسته به جنبش ملی متحد لندن MQM به نام عالم بنگالی دریافت می کرد. یاسین، پس از انجام عملیاتی در روستای چکرا، به عربستان سعودی فرار کرد. وی در عربستان سعودی مدتی تحت حمایت عالم بنگالی زندگی کرد که پس از بازگشت به پاکستان، اقدامات زیادی به دستور وی انجام داده است .
متهم، علاوه بر دزدی، تیراندازی به سوی نیروهای پلیس، ربودن و ترور ، به 14 موارد دیگر نیز اشاره کرده است.

ناگفته نماند که نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان هفته گذشته در عملیاتی 4  ترور کننده وابسته به جنبش ملی متحد لندن و جماعت اسلامی را دستگیر کرده بودند. معاون رئیس پلیس منطقه گفته بود که افراد دستگیر شده به بیش از 8 مورد اقدام به ترور افراد اعتراف کرده اند.

قبل از این نیز ارتش ایالتی با همکاری نیروهای پلیس، یکی از ترور کننده های معروف و بزرگ تیم سلیم بیلجیم وابسته به جنبش ملی متحد لندن را دستگیر کرده بودند.

ارسال نظر

 
1