خبر فوری

 
عملیات نیروهای پاکستانی در تربت، تعدادی پس از دستگیر شدن ربوده شدند
کد خبر :860074773

17:06 1400/03/28


برچسب ها : افراد ربوده شده, تربت, کویته,

نیروهای پاکستانی دیروز و امروز حدود دوازده نفر را از منطقه کیچ بلوچستان دستگیر کرده و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند


 

بلوچستان : به گزارش راز نیوز | نیروهای پاکستانی دیروز و امروز حدود دوازده نفر را از منطقه کیچ بلوچستان دستگیر کرده و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.

 

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پاکستانی از روز گذشته در جریان محاصره و عملیات جستجو در مناطق مختلف شهرستان کیچ ، حدود دوازده نفر را دستگیر کرده و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.

 

این افراد هنگام محاصره و عملیات جستجو در مکان های مختلف در دانک ، بهمن ، گوگدان و دگاری کهن دستگیر و ربوده شدند.

 

به گفته یک منبع محلی ، چهار کودک نیز در حین محاصره و جستجو در پل سوراپ در حین آب تنی در رودخانه ربوده شدند ، اما هنوز اسامی افراد ربوده مشخص نشده است.

 

لازم به ذکر است که صبح روز پنجشنبه افراد مسلح به یک موتورسیکلت گشت نیروی سپاه مرزی در نزدیک پمپ بنزین ملی در دانک حمله کردند و یک افسر را کشته و یک پرسنل را مجروح کردند که مسئولیت آن جبهه آزادی بخش بلوچ ، یک سازمان آزادی بخش بلوچ ، بر عهده گرفته بود.

 

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با تأیید این حادثه گفت که در 17 خرداد افراد مسلح به نیروهای امنیتی حمله کردند و عقیل عباس ساکن چکوال را کشتند. نیروهای سپاه مرزی عملیات گسترده ای را برای بازداشت مهاجمین آغاز کردند.

 

حملات به نیروهای امنیتی در بلوچستان در چند وقت اخیر افزایش یافته است. چهار روز پیش نیز 4 پرسنل نیروی سپاه مرزی در یک حمله جان باخته اند. در اوایل ماه جاری در حملات مختلف در بلوچستان ده ها سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.

 

ارسال نظر

 
1