خبر فوری

 
 
عملیات نیروهای ضد تروریستی پاکستان در گجرات و هلاکت سه تروریست طالبان
کد خبر :1919859441

14:08 1398/04/10


برچسب ها : CTD, پنجاب, تروریست, تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم, طالبان,

درپی عملیات شب گذشته نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD در اطراف خیابان جتان شهر جلال پور استان گجرات ایالت پنجاب، سه تن از عناصر تروریستی تحت تعقیب گروه طالبان پاکستان هلاک و سه تن دیگر نیز موفق به فرار شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز، درپی عملیات شب گذشته نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD در اطراف خیابان جتان شهر جلال پور استان گجرات ایالت پنجاب، سه تن از عناصر تروریستی تحت تعقیب گروه طالبان پاکستان هلاک و سه تن دیگر نیز موفق به فرار شدند.
طبق گفته های سخنگوی  CTD، در جریان درگیری شب گذشته میان شبه نظامیان تروریست و نیروهای امنیتی در استان گجرات، سه تن از افراد گروه تروریستی طالبان پاکستان TTP با نام های طیب جمیل، بلال و نادر که در عملیات های تروریستی و خرابکارانه بسیاری چون هدف قرار دادن اتوبوس پی ای اف در سال 2007، حمله به مدرسه آموزشی پلیس سرگودها، حمله به ایست بازرسی میانوالی و دیگر موارد نقش داشتند هلاک و سه تن دیگر به دلیل تاریکی موفق به فرار شدند.
سخنگو در ادامه اذعان داشت: افراد هلاک شده، در افغانستان آموزش نظامی دیده بودند و اسامی شان در فهرست قرمز درج شده و تحت تعقیب نیروهای امنیتی بودند. از محل عملیات سلاح های نظامی، آر پی جی، مواد منفجره و نقشه حمله به مناطق مهم کشوری کشف شده است.
قابل ذکر است سازمان مبارزه با تروریسم ماه گذشته نیز در عملیات هایی در گوجرانوالا و ملتان، سه تن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی و دو تن از افراد داعش را دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات نظامی کشف کرده بود.

 

ارسال نظر

 
1