خبر فوری

 
عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در گلگیت بلتستان و ناکام ماندن عملیات تروریستی
کد خبر :191937759

18:33 1398/02/30


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, را, عملیات تروریستی, گلگیت بلتستان, هند,

نیروهای امنیتی با دستگیری 14 تن از اعضای انجمن ملی گرای بالاورستان نیشنل فرنت و گروه حمید، مقادیر زیادی اسلحه، مهمات جنگی و مواد منفجره کشف کردند.


 

گلگیت بلتستان: به گزارش رازنیوز به نقل از دنیا، پروژه مخفی تروریستی و نا امن سازی سازمان اطلاعاتی هند "را" در منطقه گلگیت بلتستان افشا شد. نیروهای امنیتی با دستگیری 14 تن از اعضای انجمن ملی گرای بالاورستان نیشنل فرنت و گروه حمید، مقادیر زیادی اسلحه، مهمات جنگی و مواد منفجره کشف کردند. این انجمن ملی گرا با هدف جذب نیروی جوان برای عملیات های تروریستی در حال فعالیت برای سازمان اطلاعاتی "را" است.

رئیس انجمن به نام عبدالحمید خان به همراه سه فرزند و همسرش توسط سازمان اطلاعاتی "را" در سال 1999 میلادی به هند انتقال داده شدند. نامبرده تحت نظر ارجن جوشی فرمانده جاسوسان "را" بود. هند اسناد و مدارک هویتی هندی برای انجام تجارت و دیگر امور به عبد الحمید داد و هزینه های تحصیل فرزندان نامبرده را در اروپا پرداخت می نماید. عبد الحمید برای سخنرانی بین المللی ضد پاکستان در سال 2007 به بروکسل رفت و طبق ادعای دنیا نیوز، هند برای عملیات ها مبلغی به ارزش یک میلیارد روپیه را پرداخت کرده است. همچنین این خبرگزاری در رابطه با شخص نامبرده رئیس انجمن ملی گرای گلگیت بلتستان اسنادی منتشر کرده است.

 

 

ارسال نظر

 
1