خبر فوری

 
 
عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه زامران بلوچستان
کد خبر :1737770718

15:51 1398/04/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, زامران, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی پاکستان,

تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با حرکت به سوی مناطق زامران، کلبر، تگران، گومازی و دشتک ایالت بلوچستان عملیات نظامی را آغاز نموده‌اند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز، منابع آگاه محلی از عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان خبر می دهند.

بر اساس جزئیات منتشر شده تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با حرکت به سوی مناطق زامران، کلبر، تگران، گومازی و دشتک ایالت بلوچستان عملیات نظامی را آغاز نموده اند.

طبق اعلام منابع محلی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ساعات اولیه صبح امروز با یورش به منطقه دشتک از توابع زامران اقدام به جستجوی خانه به خانه منازل اهالی منطقه نمودند و به اذیت و آزار مردم منطقه پرداخت و چند را نیز بازداشت نمودند که پس از گذشت ساعاتی آزاد شدند.

همچنین طبق اخبار واصله از نقاط دیگر ایالت بلوچستان، کاروان بزرگ نیروهای امنیتی متشکل از وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت در حال ورود به منطقه کلبر ایالت بلوچستان هستند.

لازم به ذکر است عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه زامران ایالت بلوچستان از سه روز گذشته آغاز شده است اما با توجه دور افتاده بودن منطقه و قطع شبکه های ارتباط تلفنی، انتشار اخبار مربوطه با تاخیر مواجه شده است.

ارسال نظر

 
1