خبر فوری

 
 
عملیات موفق نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :642104592

17:30 1399/11/27


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پاکستان, پلیس, پلیس ضد تروریسم, خنثی سازی عملیات تروریستی, خیبر پختون خوا, دایره مبارزه با تروریسم, عملیات, عملیات ضد تروریستی,

نیروهای امنیتی ایالت خیبر پختون خوا با دریافت یک خبر محرمانه عملیات موفقیت آمیزی انجام دادند که در نتیجه آن نارنجک و مواد منفجره جاسازی شده کشف و ضبط کردند و شهر نوشهره را فاجعه ای بزرگ نجات دادند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | در نتیجه یک عملیات موفق آمیز توسط آژانس های امنیتی پاکستان در شهر نوشهره در ایالت خیبر پختون خوا، این ایالت از یک فاجعه بزرگ نجات یافت.

طبق جزئیات گفته شده، پس از دریافت اطلاعات مخفیانه دایره مبارزه با تروریسم در یک عملیات موفق، اسلحه و مقدار زیادی مواد منفجره پنهان شده در زیر یک سنگ که برای فعالیت های تروریستی ذخیره شده از جمله موشک انداز، 3 نارنجک و مواد منفجره دیگر که با کمک جوخه خنثی کننده بمب خنثی شد را کشف و ضبط کردند.

شایان ذکر است چند روز گذشته در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا نیروهای امنیتی با دریافت خبر محرمانه عملیات ضد تروریستی انجام داده بودند که در نتیجه آن چندین کیلو مواد منفجره کشف و ضبط شده بود.

ارسال نظر

 
1