خبر فوری

 
 
عملیات ضد تروریستی در شهر های مختلف سند/ 7 مظنون دستگیر شدند
کد خبر :446385636

09:18 1397/04/31


کراچی: در ایالت سند کراچی عملیات ضد تروریستی انجام شد. این عملیات موجب دستگیر شدن 7 مظنون و ضبط شدن سلاح های غیر قانونی شد.


 

کراچی: در ایالت سند کراچی عملیات ضد تروریستی انجام شد. این عملیات موجب دستگیر شدن 7 مظنون و ضبط شدن سلاح های غیر قانونی شد.

طبق اطلاعات بدست رسیده در شهر لارکانه منطقه باقرانی برای دستگیری تروریست مهمی عملیات ضربتی توسط نیرو های امنیتی (ارتش ایالتی) صورت گرفت. طی این عملیات مجرم غلام قادر دستگیر شد و اعجاز ابرو به همراه هم دستانش موفق به فرار شدند.

 

طبق گفته سخنگوی ارتش ایالتی مجرم مفرور اعجاز ابرو درگیر جنایت های همچون قتل، زورگیری و زمین خواری است. از محل سکونت اعجاز ابرو انبوه سلاح ها یگوناگون کشف شده ا ست.

 

نیرو های امنیتی در شهر خیرپور نیز عملیاتی انجام دادند که طی این علمیات مجرم عرفان دستگیر شد این درحالی است که همدست او موفق به فرار شد. از محل سکونت عرفان نیز سلاح و فشنگ های کشف شده است.

 

سخنگوی ارتش ایالتی اضافه کرد در شهر روهری نیز عملیاتی صورت گرفته است که طی این عملیات مجرم صدرالدین دستگیر شده است. در این محل سلاح SMG و پلاک های غیرقانونی بدست آمده اند.

 

علاوه بر این ارتش ایالتی در شهر کراچی نیز طبق اطلاعات مخفی طی عملیات سرّی در گبول تاون موفق به دستگیری 4 تن به جرم فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

ارسال نظر

 
1