خبر فوری

 
 
عملیات دایره مبارزه با تروریسم در سراسر پنجاب
کد خبر :1536837513

16:21 1400/07/26


برچسب ها : پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, دستگیر, شیعه, عملیات جستجو, کشف اسلحه,

دایره مبارزه با تروریسم در سراسر پنجاب عملیات جستجو انجام داد که طی آن مدعی شد 22 نفر را دستگیر و پس از تحقیق 4 تروریست را کشف و آنها را بازداشت کرد.


لاهور : به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم در سراسر پنجاب عملیات جستجو انجام داد که طی آن مدعی شد 22 نفر را دستگیر و پس از تحقیق 4 تروریست را کشف و آنها را بازداشت کرد.

تروریست ها همچنین از شهرهای دیگر از جمله چینیوت، ساهیوال و راولپندی بازداشت شده اند. نارنجک های دستی، سلاح، مواد منفجره و سایر اقلام در اختیار تروریست ها کشف و ضبط شد.

بر اساس جزئیات، دایره مبارزه با تروریسم در درگیری 3 تروریست را کشته است. یک تروریست کشته شده بنام منظور احمد شناسایی شده است.

طی عملیات در چینیوت دایره مبارزه با تروریسم دو تروریست تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و 1100 گرم مواد منفجره را کشف و ضبط کرد.

طی عملیات در ساهیوال یک تروریست تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و نارنجک کشف و ضبط کرد.

دایره مبارزه با تروریسم مدعی شده که طی عملیات در راولپندی یک تروریست تحریک طالبان پاکستان بنام رحیم اکبر را دستگیر کرده و محتوی تفرقه انگیز کشف و ضبط کرد.

دایره مبارزه با تروریسم مدعی شده که طی عملیات در ملتان یکی از افراد وابسته به تحریک جعفریه پاکستان بنام حسن رضا را  دستگیر کرد.

شایان ذکر است دایره مبارزه با تروریسم در دفعات متعدد ضمن معرفی کردن افراد شیعه و غیر شیعه به عنوان عناصر تروریستی، اتهامات واهی را نیز به آنها نسبت داده و مدعی می شود که از این افراد سلاح کشف کرده است.

درحالیکه در برخی موارد افرادی که به عنوان دستگیر شده طی عملیات نیروهای امنیتی معرفی می شوند، چند ماه پیش از عملیات توسط نیروهای امنیتی ربوده و پس از مدتی به عنوان تروریست معرفی می شوند.

 

بخوانید :  تاکتیک تکراری نهاد های امنیتی پاکستان برای کسب مدال موفقیت با معرفی فرد ربوده شده به عنوان مجرم، این بار در پرونده بلال خان

 

ارسال نظر

 
1