خبر فوری

 
عملیات ارتش پاکستان علیه طالبان در وزیرستان شمالی
کد خبر :542620512

15:06 1400/05/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, حمله, درگیری, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, وزیرستان شمالی,

نیروهای امنیتی شش تروریست تحریک طالبان پاکستان (TTP) را در منطقه وزیرستان شمالی خیبر پختونخوا به هلاکت رساندند.


وزیرستان شمالی : به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی شش تروریست تحریک طالبان پاکستان (TTP) را در منطقه وزیرستان شمالی خیبر پختونخوا به هلاکت رساندند.

به گفته منابع، نیروهای امنیتی شب گذشته به مخفیگاه تروریست ها در منطقه موسکی در وزیرستان شمالی حمله کردند که طی عملیات شش تروریست گروه حافظ گل بهادر کشته شدند. در حالی که دو تروریست در حالت زخمی دستگیر شده اند.

به گفته منابع دولتی، تروریست ها در قتل های هدفمند، گروگان گیری، باجگیری، حمله به نیروهای امنیتی و انفجارهای بمب دست ساز دست داشتند.

به گفته منابع دولتی، طی این عملیات نیروهای امنیتی و تروریست ها به تبادل آتش پرداختند. طی عملیات شش تروریست به نام های سنگری، ثاقب، جمشید، امین، بیتاب و قهرمان کشته شدند.

این عملیات سری توسط نیروهای امنیتی بدلیل خبر درباره حضور تروریست ها انجام شد.

از سوی دیگر محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان گفت : دیشب مجاهدین تحریک طالبان پاکستان (TTP) با سلاح های سبک و سنگین به پست های  بیمارستان مرکزی ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی حمله کردند.

وی افزود : در همین حال یک وسیله نقلیه بزرگ در حال کمک به ارتش پاکستان بود که در جاده خیسور بین موسکی و حسوخیل هدف کمین مجاهدین قرار گرفت و کاملا منهدم شد. همه سرنشینان این وسیله نقلیه کشته شدند و روز بعد اجساد آنها در جاده پیدا شد.

 

ارسال نظر

 
1