خبر فوری

 
 
عملیات ارتش پاکستان علیه بی ال ای در شهرستان هرنائی
کد خبر :1984148001

10:49 1401/04/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اعدام, بلوچستان, سرهنگ لایق بیگ میرزا, عملیات ارتش پاکستان, هرنائی,

روابط عمومی ارتش پاکستان ادعا کرد: نیروها ارتش پاکستان در 36 ساعت گذشته طی عملیاتی به پایگاه های ارتش آزادی بخش بلوچ در مناطق هرنائی و منگی دیم ایالت بلوچستان حمله کرده و 2 عضو این گروه را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | روابط عمومی ارتش پاکستان ادعا کرد: نیروهای ارتش پاکستان در 36 ساعت گذشته طی عملیاتی به پایگاه های ارتش آزادی بخش بلوچ در مناطق هرنائی و منگی دیم ایالت بلوچستان حمله کرده و 2 عضو این گروه را به هلاکت رساندند.

وی افزود: طی عملیات مذکور نیروهای واکنش سریع و بالگرهای پاکستان نیز حضور داشتند. از وسایل 2 عضو هلاک شده ارتش آزادی بخش بلوچ مواد منفجره و سلاح کشف و ضبط شد.

وی گفت: با وجود باراندگی شدید در منطقه و صعب العبور بودن راه ها، عملیات نیروهای ما در منطقه همچنان ادامه دارد.

تاکنون خبرگزاری های مستقل پاکستان کشته شدن 2 عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان توسط نیروهای ارتش پاکستان را تصدیق نکرده اند.

در شهر زیارت و اطراف آن ارتش پاکستان در حال انجام عملیات اطلاعاتی بوده و یک نفر نیز دستگیر شده است. تعداد زیادی از مردم شهر زیارت نیز برای اعتراض به عملیات ارتش پاکستان یکی از بزرگراه های این شهر را مسدود کرده اند.

لازم به ذکر است که در تاریخ 21 تیر سرهنگ لایق بیگ میرزا توسط نیروهای ارتش آزادی بخش بلوچ در منطقه ورچوم ایالت بلوچستان دستگیر شد.

ارتش آزادی بخش پاکستان پس از 2 روز از دستگیری وی اعلام کرد که سرهنگ لایق بیگ میرزا پس از دستگیرری توسط گروه عملیات تاکتیکی نیروهای ویژه ارتش آزادی بخش بلوچ و اعتراف به جرایم خود اعدام شد.

ارسال نظر

 
1