خبر فوری

 
 
عملیات ارتش پاکستان در بلیده| اذیت و آزار زنان و کودکان و بازداشت شهروندان بلوچ
کد خبر :1651160503

15:08 1399/03/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, بلیده, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

نیروهای ارتش پاکستان در عملیاتی در منطقه گردانک بلیده با یورش به منازل اهالی این منطقه، زنان و کودکان را مورد اذیت و آزار قرار داده و چندین تن از مردان بلوچ را بازداشت و با خود به همراه بردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان در عملیاتی در منطقه گردانک بلیده با یورش به منازل اهالی این منطقه، زنان و کودکان را مورد اذیت و آزار قرار داده و چندین تن از مردان بلوچ را بازداشت و با خود به همراه بردند.

طبق اعلام منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در این عملیات سه تن از شهروندان این منطقه به نام های شکرالله فرزند سردو، زاهد فرزند جنگیان و اکرم فرزند نوربخش را بازداشت نمودند.

نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر آن با یورش به منزل فردی به نام عبدین در منطقه «میناز» بلیده اقدام به اذیت و آزار زنان و کودکان نمودند، در این حین به علت برخورد خودروی نیروهای ارتش پاکستان به دیوار دو نظامی در دم کشته شده و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای ارتش پاکستان با ادامه لشکرکشی در این منطقه، به منزل یک شهروند بلوچ به نام ناصر حمله نمودند و علاوه بر اذیت و آزار زنان و کودکان، اجناس قیمتی و زیورآلات را به سرقت بردند.

لازم به ذکر است این عملیات ارتش پاکستان پس از حمله گروه مسلح جدایی طلب «ارتش جمهوری خواه بلوچ» به ایست و بازرسی نیروهای اف سی صورت گرفت.

 

ارسال نظر

 
1