خبر فوری

 
 
عملیات ارتش افغان و هلاکت یکی از فرماندهان طالبان
کد خبر :1841056946

15:40 1397/11/27


برچسب ها : افغانستان, تروریست, تروریسم, طالبان,

درپی عملیات نیروهای امنیتی ارتش افغانستان در استان ارزگان، به همراه یکی از فرماندهان طالبان به نام ملا حمدالله 22 تن دیگر از نیروهای تروریستی هلاک شدند.


 

به گزارش راز نیوز، درپی عملیات نیروهای امنیتی ارتش افغانستان در استان ارزگان، به همراه یکی از فرماندهان طالبان به نام ملا حمدالله 22 تن دیگر از نیروهای تروریستی هلاک شدند.
براساس جزئیات حاصله از مرکز استان ارزگان افغانستان، صبح امروز نیروهای ارتش افغانستان طی عملیاتی علیه گروه تروریستی طالبان در منطقه مذکوره موجب کشته شدن یکی از فرماندهان طالبان به نام ملا حمدالله و دیگر همراهان وی شدند.

وزارت دفاع افغانستان نیز در بیانیه ای از عملیات هوایی نیروهای افغانستان و کشته شدن 10 تروریست خبر داد.
رسانه های افغانستان در گزارش هایی اعلام داشتند که طالبان تاکنون خبر کشته شدن فرمانده خود به نام ملا حمدالله را منتشر نکرده اند.

ناگفته نماند که در تاریخ 11 آذر ماه سال جاری نیز حملات هوایی نیروهای آمریکایی در استان هلمند افغانستان موجب کشته شدن یکی از فرماندهان مهم گروه تروریستی طالبان و 29 تن از دیگر عناصر این گروه شد.
یکی از افسران عالی رتبه امنیتی افغانستان با اشاره به این حمله و کشته شدن عبدالمنان فرمانده مهم طالبان را به عنوان موفقیت عملیات نیروهای امنیتی قلمداد کرده و ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر

 
1