خبر فوری

 
 
عمران خان: پاکستان همواره در کنار ترکیه حضور خواهد داشت
کد خبر :509196429

10:36 1399/04/25


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, رجب طیب اردوغان, عمران خان, فتح الله گولن, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان طی سخنانی با تاکید بر ادامه حمایت های دولت پاکستان از آنکارا اظهار داشت: اسلام آّباد همواره در کنار کشور دوست و برادر خود ترکیه حضور خواهد داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان طی سخنانی با تاکید بر ادامه حمایت های دولت پاکستان از آنکارا اظهار داشت: اسلام آّباد همواره در کنار کشور دوست و برادر خود ترکیه حضور خواهد داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در صفخه کاربری خود در توییتر با اعلام همبستگی با ترکیه به مناسبت سالروز کودتای نافرجام سال 2016 ابراز داشت: پاکستان همیشه در کنار ترکیه خواهد ایستاد و از تلاش های دولت ترکیه برای مقابله با تهدیدات سازمان تروریستی فتح الله گولن حمایت می کند.

وی افزود: چهار سال قبل در چنین روزی مردم ترکیه شجاعت و همت بی نظیری را به نمایش گذشته و توطئه دست های مخالف که تلاش داشتند  امنیت و ثبات ترکیه و سازمان های مردم نهاد و دموکراتیک را هدف قرار دهند خنثی نمودند.

عمران خان بار دیگر تاکید کرد ملت پاکستان در مقابل هرگونه تلاش در جهت خلل اندازی در مسیر توسعه و دموکراسی ترکیه یک صدا و متحد با مردم این کشور هستند.

ارسال نظر

 
1