خبر فوری

 
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان از سوء قصد جان سالم به در برد
کد خبر :615269080

15:13 1401/08/12


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, تیراندازی, حزب تحریک انصاف پاکستان, رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان, سوء قصد, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف که راهپیمایی اعتراض آمیز خود را از لاهور به سوی اسلام آباد آغاز کرده بود حوالی منطقه وزیرآباد ایالت پنجاب مورد سوء قصد قرار گرفت.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف که راهپیمایی اعتراض‌آمیز خود را از لاهور به سوی اسلام آباد آغاز کرده بود حوالی منطقه وزیرآباد ایالت پنجاب مورد سوء قصد قرار گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر مسلح ناشناس دقایقی پیش کاروان اعتراض‌آمیز حزب تحریک انصاف پاکستان را هدف تیراندازی قرار دادند که منجر به جان باختن یک نفر و زخمی شدن 9 تن از جمله عمران خان نخست وزیر سابق شد.

طبق اعلام منابع آگاه از محل حادثه عمران خان از این سوء قصد جان سالم به در برد و بنا بر گفته برخی از منابع وی از ناحیه پا به دلیل اصابت گلوله دچار جراحت شده است.

عمران اسماعیل فرماندار سابق ایالت سند و از رهبران ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان در گفتگو با شبکه محلی پاکستان از اصابت 3 الی 4 گلوله به عمران خان خبر داد.

محافظان عمران خان و نیروهای امنیتی مستقر در محل بلافاصله عمران خان را به داخل خودروی ضد گلوله منتقل نمودند.

طبق گفته اسد عمر از اعضای ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان در جریان این تیراندازی 6 تن از جمله فیصل جاوید، احمد چهته و چودری محمد یوسف زخمی شدند.

عامل تیراندازی بلافاصله توسط مردم شناسایی و دستگیر شد، پلیس این مهاجم را از میان جمعیت خارج و به وسیله خودرو به محل ناشناس منتقل کرد.

ارسال نظر

 
1