خبر فوری

 
 
عمران خان: سلاح های هسته ای در دست مودی افراط گرا قرار دارند که باید به امنیت آن توجه کرد
کد خبر :765412971

19:57 1398/05/27


برچسب ها : پاکستان, هند, کشمیر,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در پیام های تویتری خود با اظهار این موضوع که سلاح های هسته ای در دستان مودی افراط گرا قرار دارند و باید به امنیت این موضوع توجه کرد، نوشت: جهان باید امنیت این موضوع را جدی بگیرد؛


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در پیام های تویتری خود با اظهار این موضوع که سلاح های هسته ای در دستان مودی افراط گرا قرار دارند و باید به امنیت این موضوع توجه کرد، نوشت: جهان باید امنیت این موضوع را جدی بگیرد؛ در غیر اینصورت، اثرات منفی آن نه تنها منطقه، بلکه جهان را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. همان طور که آلمان توسط حزب نازی اشغال شد، هند نیز توسط فاشیست ها و هواداران برتری خواه هندو به تصرف در آمده است.
وی در ادامه بیانات خود با ارائه پیشنهادی گفت، باید کارشناسان سازمان ملل برای بررسی اوضاع کشمیر از نزدیک، به این منطقه فرستاده شوند. باتوجه به وضعیت کشمیر، باید زنگ های خطر جهان به صدا درآیند، زندگی 9 میلیون مسلمان کشمیری در منطقه اشغالی در خطر قرار دارد. این تهدید در کشمیر نخواهد ماند، بلکه پاکستان و به دیگر اقلیت های حاضر در هند نیز خواهد رسید. 4 میلیون مسلمان در حال حاضر در اردوگاه های هند به سر می‌برند و با مشکل لغو شهروندی خود مواجه هستند.

 

ارسال نظر

 
1