خبر فوری

 
عمران خان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی حمله نیروهای مسلح یمن را محکوم کرد
کد خبر :1167150382

13:22 1400/10/29


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, دولت یمن, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, عمران خان, گفتگوی تلفنی, مجاهدان حوثی, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد ابوظبی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای امارات متحده عربی به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای امارات متحده عربی به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی حمله نیروهای مسلح یمن و مجاهدان حوثی به مواضع امارات متحده عربی در ابوظبی، نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی مراتب تسلیت خود را به وی ابلاغ نمود.

دو طرف در ادامه این گفتگوی تلفنی در خصوص حمله اخیر نیروهای مسلح یمن به ابوظبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان ضمن محکوم نمودن شدید حمله نیروهای مسلح یمن، آن را یک حمله تروریستی عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ توجیهی برای چنین حملاتی وجود ندارد و اینگونه حملات که امنیت و ثبات منطقه را تحت الشعاع قرار می دهد باید هرچه فوری متوقف گردد.

نخست وزیر پاکستان سپس مراتب همدردی خود با اعضای خانواده جان باختگان این حادثه را اعلام داشت و برای بهبودی کامل و فوری مصدومان نیز دعا نمود.

محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تقدیر از حمایت های نخست وزیر پاکستان، تسلیت خود در خصوص جان باختن یک شهروند پاکستانی در جریان این حمله را به نخست وزیر پاکستان ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1