خبر فوری

 
 
عمران خان خواستار لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شد
کد خبر :173323348

19:00 1398/12/27


برچسب ها : پاکستان و ایران, تحریم های آمریکا, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, ویروس کرونا,

نخست وزیر پاکستان در سخنانی با اشاره شیوع ویروس کرونا در ایران خواستار لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در سخنانی با اشاره شیوع ویروس کرونا در ایران خواستار لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخست وزیر پاکستان در جریان گفتگو با یکی از خبرگزاری های بین المللی با ابراز نگرانی در خصوص گسترش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین آمار مرگ و میر ناشی از شیوع این ویروس در سطح جهان ابراز داشت: شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان بخش های مختلفی از صنعت و اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است.

عمران خان طی سخنانی با اشاره به شیوع ویروس همه گیر کرونا در شهرهای مختلف ایران بر لزوم پایان تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران جهت افزایش توان این کشور برای مقابله با کرونا ویروس تاکید نمود.

وی افزود: تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، توان این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تحت تاثیر قرار داده است و اکنون زمان آن رسیده است تا تحریم های بین المللی علیه ایران پایان یابد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا منجر به افزایش فقر و گرسنگی در سطح جهان خواهد شد خاطرنشان کرد: در صورت شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در پاکستان، تلاش های دولت برای بهبود و رونق وضعیت اقصتادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ارسال نظر

 
1