خبر فوری

 
عمران خان: ترور قاسم سلیمانی بزرگ ترین اتقاق در طول زندگی من بوده است
کد خبر :1737051490

15:29 1400/05/09


برچسب ها : ابوبکر البغدادی, پاکستان و آمریکا, ترور, دونالد ترامپ, نخست وزیر پاکستان,

خبرنگاران واشنگتن در کتاب خود نوشتند، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد، عمران خان نخست وزیر پاکستان ترور قاسم سلیمانی فرمانده عالی نیروهای مسلح ایران را اتفاقی به ماندنی در دولت من نامید


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| خبرنگاران واشنگتن در کتاب خود نوشتند، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان ترور قاسم سلیمانی فرمانده عالی نیروهای مسلح ایران را اتفاقی به یاد ماندنی در دولت من نامید.

فیلیپ راکر و کارول لویینگ دو خبرنگار اهل واشنگتن و نویسندگان کتاب "من به تنهایی میتوانم آن را بر طرف کنم" درباره ماه های اخر دولت ترامپ، در کتاب خود مدعی شدند، دونالد ترامپ این سخنان را درباره عمران خان طی مصاحبه ای در خانه خود در فلوریدا گفته است.

به گفته فیلیپ راکر و کارول لویینگ، ترامپ به آنها گفت: ترور سلیمانی یک رویداد فوق العاده بود که بیش از یک سال منتظر آن بودیم، من در خصوص این قضیه با عمران خان صحبت کردم و طرفدار او هستم، او بهترین ورزشکار و جادوگر کریکت است، او همچنین رهبری بزرگ و مردی زیبا است، من با وی دیدار داشته ام.

به گفته خبرنگاران، ترامپ هنگام تمجید از عمران خان گفت: عمران خان در خصوص ترور قاسم سلیمانی گفته بود این بزرگترین رویداد در طول زندگی من بود.

نویسندگان در کتاب افزودند: میتوان از این صحبت ها بازیگوشی و تظاهر کردن او را فهمید، سلیمانی دومین شخصیت بزرگ در دوره ترامپ بود که ترور شد، قبل از آن نیروهای آمریکایی ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند، نویسندگان نوشتند فضای داخل کاخ ریاست جمهوری منزوی و دائما در حال تغییر بود افراد کلیدی اطراف ترامپ شامل پزشکان، ژنرال ها، مشاوران ارشد و اعضای خانواده او بودند.

ارسال نظر

 
1