خبر فوری

 
عمران خان: به همکاری های خود برای ایجاد صلح در افغانستان ادامه خواهیم داد
کد خبر :1303661690

12:02 1398/05/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دونالد ترامپ, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: پایان دادن به جنگ چهل ساله افغانستان امری ضروری و واجب برای تمام کشورهای دنیاست.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز عمران خان نخست وزیر پاکستان پس از دیدار با مقامات مختلف آمریکا از جمله رئیس جمهور این کشور با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود با اعلام اینکه پاکستان به همکاری های خود برای ایجاد صلح در افغانستان ادامه خواهد داد اظهار داشت: پایان دادن به جنگ چهل ساله افغانستان امری ضروری و واجب برای تمام کشورهای دنیاست.

نخست وزیر پاکستان در این پیام خود خطاب به دونالد ترامپ گفت: این اطمینان را به رئیس جمهور آمریکا می دهم که در ایجاد صلح در افغانستان نقش خود را به صورت کامل ایفا خواهیم کرد.

وی با تقدیر از استقبال با شکوه و مهمان نوازی رئیس جمهور آمریکا افزود: من از رئیس جمهور آمریکا به دلیل درک مواضع و سیاست های پاکستان سپاس گذار هستم، واکنش هند نسبت به پیشنهاد میانجیگری رئیس جمهور آمریکا در خصوص حل مسئله کشمیر تعجب آور است، دونالد ترامپ برای کشاندن پاکستان و هند پای میز مذاکره تلاش نموده است، مسئله کشمیر از 70 سال گذشته باعث ایجاد هرج و مرج در منطقه شده است، مردم کشمیر روزانه متحمل اذیت و آزار نیروهای امنیتی هند می شوند، حل مسئله کشمیر برای پایان دادن به اذیت و آزار مردم کشمیر امری ضروریست.

ارسال نظر

 
1