خبر فوری

 
 
عمران خان: اجازه هیچگونه عملیات به گروه های تروریستی در خاک پاکستان نخواهیم داد
کد خبر :1582478088

10:56 1398/01/09


برچسب ها : FATF, طرح اقدام ملی, عمران خان, گروه ویژه اقدام مالی,

عمران خان با تاکید بر اراده دولت پاکستان مبنی بر مقابله با تروریسم اظهار داشت:به هیچ گروه شبه نظامی اجازه عملیات در خاک پاکستان و یا هرگونه فعالیت تروریستی در منطقه را نخواهیم داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: اجازه هیچگونه عملیاتی را به گروه های تروریستی در خاک نخواهیم داد.

بر اساس این گزارش نخستین نشست کمیته امنیت ملی داخلی به ریاست عمران خان در اسلام آباد برگزار گردید و اسد عمر در این نشست گزارشی از دیدار و مذاکرات با نمایندگان آسیا و اقیانوسیه گروه ویژه اقدام مالی(FATF) ارائه داد.

در این نشست در خصوص رفع تمامی موانع موجود در اجرای طرح اقدام ملی تصمیم گیری شد و اعلام گردید به هیچ گروه شبه نظامی اجازه عملیات در خاک پاکستان داده نخواهد شد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این نشست اظهار داشت: اجرایی سازی طرح اقدام ملی از اولویت های نخست دولت پاکستان است و این طرح برنامه جامع تمامی احزاب و گروه های سیاسی است.

وی با برشمردن اقدامات قانونی و امنیتی پاکستان برای متوقف نمودن فعالیت های تروریستی،تامین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی، بر ادامه این اقدامات برای دستیابی به اهداف نهایی تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: پاکستان خسارت های مالی و جانی بسیار سنگینی را از ناحیه تروریسم متحمل شده است، باید تمامی موانع در اجرای طرح اقدام ملی رفع گردد.

وی در ادامه با تاکید بر اراده دولت پاکستان مبنی بر مقابله با تروریسم اظهار داشت:به هیچ گروه شبه نظامی اجازه عملیات در خاک پاکستان و یا هرگونه فعالیت تروریستی در منطقه را نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1