خبر فوری

 
 
علی زیدی : پاکستان هیچ گونه اقدامی علیه کشور ایران انجام نخواهد داد
کد خبر :1938639441

01:10 1398/02/20


برچسب ها : ایران, پاکستان, روابط دو جانبه, مذاکرات,

اسلام آباد : علی زیدی وزیر فدرال امور دریایی اظهار داشت : پاکستان هیچ گونه اقدامی علیه کشور ایران انجام نخواهد داد در حالی که پاکستان خواهان روابط بهتر با کشور های همسایه می باشد.


 

اسلام آباد : علی زیدی وزیر فدرال امور دریایی اظهار داشت : پاکستان هیچ گونه اقدامی علیه کشور ایران انجام نخواهد داد در حالی که پاکستان خواهان روابط بهتر با کشور های همسایه می باشد.

علی زیدی وزیر فدرال امور دریایی طی سمینار به نام چالش و فرصت در مورد ایران گفت که پاکستان هیچ گونه اقدامی علیه کشور های همسایه از جمله کشور مسلمان ایران نخواهد نمود.

در طی این سخنرانی گفته شد : عمران خان نخست وزیر پاکستان طی دیدار خود با حسن روحانی در تهران نشان داد که روابط میان این دو کشور به چه اندازه مستحکم می باشد.

وی در ادامه افزود : سفر عمران خان به ایران بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین روابط دوجانبه بین دو کشور را افزایش داده است و ما باید این رابطه را با دوام برقرار نگه داریم.

وی خاطر نشان کرد : علیرغم تحریم های ایالت متحده آمریکا بر کشور ایران ، ما باید رابطه خود را برای منافع کشور خود مستحکم نمایم در حقیقت از پروژه خط گاز بیش از پیش حفاظت کنیم.

زیدی در ادامه افزود : هر دو کشور به دلیل نداشتن سیستم بانکداری بین المللی با مشکلات زیادی رو به رو می باشند اما طی صحبت های اخیر که اتفاق افتاد تصمیم بر این گرفته شد که روش های دیگری برای افزایش تجارت پیش رو بگیرند.

مشاهد حسین گفت : کشور های پاکستان و ایران از نظر جغرافیایی و فرهنگی نزدیک می باشند همچنین افزود : مشکلات اساسی هر دو کشور مانع منافع دو کشور نمی باشد.

همچنین لازم به ذکر است که پاکستان هرگز از عملیات های نظامی در منطقه حمایت نخواهد کرد و همچنین اجازه سو استفاده از سرزمین خود برای این فعالیت ها نخواهد داد.

فرحت الله بابر رهبر حزب مردم پاکستان اظهار داشت : روابط همیشه بهتر است که از یک تمدن آغاز گردد.

ارسال نظر

 
1